حمام شیشه ای در مشهد

حمام شیشه‌ای در مشهد

اگر تصمیم به نصب حمام شیشه‌ای دارید جهت آشنایی با انواع کابین دوش این مقاله را مطالعه کنید.

محتوای جدول

حمام‌شیشه‌ای با کابین‌دوش

امروزه به دلیل کوچک بودن خانه‌ها استفاده از حمام‌شیشه‌ای گزینه مناسبی برای استفاده در خانه‌هایی با متراژ کوچک است. از ویژگی‌های بارز کابین دوش علاوه بر زیبایی می‌توان به مانع از خیس‌شدن بخش‌های دیگر سرویس بهداشتی و تقسیم فضای مناسب اشاره کرد. جنس این کابین‌ها از پروفیل آلومینیوم و پلکسی گلس می‌باشد. این کابین‌ها در طرح‌های مختلفی از جمله ریلی، لولایی، کشویی، فریم‌دار و بدون فریم ساخته می‌شود.

چرا باید کار خود را به شیشه مدرن ایران بسپارید؟

گارانتی ۶ماهه خدمات، قیمت کم، نصب سریع، مشاوره تخصصی ، کیفیت مطلوب ، مشتری‌مداری، استفاده از دستگاه‌های مخصوص و بهره‌گیری از متخصصین با تجربه از خصوصیات بارز این شرکت معتبر در خصوص طراحی و اجرای انواع شیشه‌ و آینه در مشهد می‌باشد.

شماره‌های تماس:

 

پله شیشه‌ای در مشهد و سندبلاست شیشه مشهد نمونه‌های دیگری از خدمات بی‌نظیر این شرکت جهت زیباسازی فضای داخلی ساختمان می‌باشد.

نصب کابین دوش در مشهد

نصب کابین دوش در کمترین زمان در مشهد

نصب کابین دوش را بهتر است به شرکت حرفه‌ای شیشه مدرن ایران بسپارید. این شرکت دارای ضمانت ۶ماهه خدمات می‌باشد. همچنین رکورد سریع‌ترین نصب با کمترین قیمت را در مشهد داراست. این کار با اندازه گیری دقیق، برش حرفه‌ای و نصب سریع صورت می‌گیرد.

تلفن‌ تماس شرکت شیشه مدرن ایران:

نمونه‌هایی از حمام شیشه‌ای

نحوه سفارش و نصب حمام شیشه‌ای

برای نصب حمام شیشه‌ای مراحل زیر طی خواهد شد:

  1. تماس با شرکت شیشه مدرن ایران
  2. اعزام مشاوره جهت بازدید از فضا 
  3. اندازه‌گیری دقیق
  4. ثبت سفارش مشتری
  5. نصب حمام شیشه ای در محل
  6. ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش و نصب
ویژگی کابین دوش حمام

ویژگی‌های مهم کابین دوش حمام

هر کابین دوش حمامی دارای ویژگی‌های زیر می‌باشد:

  1. استفاده از شیشه‌های نشکن
  2. جانمایی در مکان‌های مختلف
  3. نصب آسان و سریع
  4. امکان ایجاد نانو جهت آب‌گریز شدن
  5. تقسیم فضای حمام
  6. زیبایی بی‌نظیر
  7. آسان‌شدن نظافت حمام
  8. سریع گرم‌شدن فضای حمام
قیمت کابین دوش در مشهد

قیمت کابین دوش در مشهد

قیمت کابین دوش در سال جاری از متری ۱/۵ میلیون تومان شروع شده و نصب این کابین حدود ۳۰۰ تومان هزینه خواهد داشت. برای اطلاع دقیق از هزینه کابین و نصب آن با شماره‌های زیر تماس حاصل نمایید.

انواع کابین دوش

انواع کابین دوش

۱.کابین دوش باز(open)

دلیل این نام‌گذاری به دلیل نداشتن سقف در این مدل می‌باشد. کابین دوش باز تنها از ۴ طرف محدود شده‌است. در این نوع کابین دوش‌ها از دو یا ۳ طرف به دیواره حمام متصل بوده و بقیه آن با شیشه احاطه می‌شود. این مدل به نام گوشه‌ای نیز معروف است. برای حمام‌هایی با فرورفتگی در گوشه حمام این نوع کابین بهترین انتخاب می‌باشد. نصب کابین دوش باز بدون سینی و مستقیما بر روی کف حمام می‌باشد.

۲.کابین دوش بسته(close)

این مدل بر خلاف کابین باز دارای سقف می‌باشد. نصب این کابین در جایی که مسیری برای خروج آب وجود دارد امکان‌پذیر است. کابین دوش‌های ساده و چندمنظوره از انواع کابین‌های دوش‌بسته می‌باشد. این دوش‌ها در فرم‌های نیم‌دایره، مستطیل، مربع و گوشه‌ای در بازار موجود است. قابلیت هیدروماساژ به دو صورت افقی و عمودی قابل نصب در این مدل کابین می‌باشد. لازم به ذکر است ارتفاع دوش در کابین بسته بیشتر از مدل‌های دیگر می‌باشد.

۳.کابین دوش فریم‌لس(بدون فریم)

این مدل از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین نوع کابین دوش در بین صنعت حمام شیشه‌ای می‌باشد. این کابین دوش بدلیل نداشتن فریم بسیار شیک می‌باشد. هماهنگی این کابین با دو سبک مدرن و کلاسیک دیگر ویژگی کابین دوش فریم‌لس می‌باشد. این مدل برای انواع حمام‌های بزرگ و کوچک استفاده خواهد شد. هم‌چنین به دلیل جلوگیری از رشد قارچ و کپک انتخاب مناسبی برای شهرهایی با درصد رطوبت بالا می‌باشد.

۴.کابین دوش لولایی

این کابین‌ها بیشتر در فضاهای بزرگ کاربرد دارد. کابین دوش لولایی دارای درب می‌باشد که می‌توان با دستگیره‌های چوبی، کرومی و فلزی زیبایی این درب را دوچندان کرد.

امتیاز دهید

پرسش و پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*