شیشه ضدگلوله در مشهد

شیشه ضد گلوله در مشهد

اگر در مکان‌های حساسی مانند طلافروشی، صرافی و بانک فعالیت دارید پیشنهاد ما به شما استفاده از شیشه‌های ضدگلوله برای ایمنی بیشتر می‌باشد.

محتوای جدول

تامین‌کننده شیشه ضدگلوله در مشهد

یکی از شرکت‌های معتبر تولید و نصب شیشه ضدگلوله در مشهد شرکت شیشه مدرن ایران با سابقه طولانی و استفاده از متخصصین آموزش‌دیده می‌باشد. این گروه خدمات خود را به طور کامل تضمین خواهد کرد پس با خیال راحت خرید کنید.

 

شماره‌های تماس:

جهت تهیه شیشه‌های سکوریت معمولی نیز می‌توانید با خواندن مقاله شیشه سکوریت در مشهد با نمونه‌کارهای این شرکت بیشتر آشنا شوید.

ویژگیهای شیشه ضدگلوله

ویژگی‌های شیشه ضدگلوله 

شیشه ضدگلوله از نظر ظاهری مشابه شیشه معمولی بوده با این تفاوت که نسبت به اصابت گلوله مقاوم می‌باشد. این شیشه‌ها به دلیل ساختار لایه لایه(سکوریت) گلوله را در لایه اول خود متوقف کرده و مانع نفوذ گلوله به لایه‌های بعدی می‌شود. ما بین این لایه‌های شیشه‌ای چسبی به نام لایه پلی‌کربنات(pvb) با حرارت بالا قرار گرفته و تشکیل شیشه ضدگلوله را می‌دهد. به فرآیند آماده‌سازی شیشه برای ضدگلوله بودن لمینیشن گفته می‌شود.از ویژگی‌های شیشه ضدگلوله می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • لایه‌های pvb بدون رنگ که باعث شفافیت شیشه می‌شود.
  • وضوح بالا 
  • طول عمر بالا و دوام زیاد
  • امکان تولید در طرح‌ها و ابعاد مختلف
  • تولید شیشه به‌ دو صورت صاف و خم
کاربرد شیشه ضدگلوله

کاربرد شیشه ضدگلوله 

  1. مقاوم در برابر پرتاب اجسام سنگین و برخورد گلوله
  2. عایق صوتی و حرارتی 
  3. امنیت بیشتر در مکان‌هایی مانند بانک‌ها و طلافروشی‌ها
  4. استقامت در برابر زمین‌لرزه‌های شدید
  5. در زمان شکستن شیشه بین لایه‌ها باقی‌مانده و آسیبی به کسی وارد نخواهد شد.
  6. محافظ خوب در برابر اشعه مضر ماورابنفش خورشید
  7. ابزاری ایمن در آزمایشگاه‌های پرخطر

انواع شیشه ضدگلوله

شیشه‌های ضدگلوله را براساس جنس می‌توان به دو دسته زیر تقسیم‌بندی کرد:

۱.شیشه ضدگلوله پلی‌کربنات

لایه‌های پلی‌کربنات به‌همراه لایه پلی‌یورتان تشکیل این نوع از شیشه ضدگلوله را می‌دهد. یک ورق از این شیشه دارای سه سطح محافظ در برابر برخورد چند گلوله ۹ میلی‌متری  می باشد.

۲.شیشه ضدگلوله آکریلیک

ضخامت این شیشه‌های ضدگلوله به ۳.۱ سانتی‌متر می‌رسد که تشکیل یک سطح محافظ را می‌دهد. مقاومت این شیشه‌ها به نسبت مدل بالا کمتر بوده اما در برابر ضربه اشیا و برخورد گلوله ۹ میلی‌متری مقاوم می‌باشد.

 

شیشه ضدگلوله طلافروشی

شیشه ضدگلوله طلافروشی 

نصب شیشه‌های ضدگلوله در طلافروشی‌ها از شکستن شیشه در اثر اصابت ضربه‌های وسایل سنگین مانند پتک و شلیک گلوله جلوگیری خواهد کرد. مزیت اصلی این شیشه‌ها این است که به‌راحتی شکسته نمی‌شود. فرق عمده شیشه ضدگلوله در طلافروشی‌ها استفاده از شیشه‌های کریستالی به دلیل قدرت دید بالاتر است.

شیشه ضدگلوله صرافی

شیشه ضدگلوله صرافی‌ها

برای جلوگیری از ورود سارقان به صرافی‌ها استفاده از این شیشه‌ها ضروری می‌باشد. لازم به ذکر است هرچه لایه‌ها ضخیم‌تر باشد امنیت شیشه‌ها افزایش پیدا خواهد کرد.

شیشه ضدگلوله خودرو

شیشه ضدگلوله خودرو

شیشه‌های ضدگلوله مخصوص ماشین‌های سواری طوری طراحی شده‌است که در اثر تصادف شیشه‌ها خرد نشده و صدمه‌ای به سرنشینان وارد نخواهد شد. جنس این شیشه‌ها معمولا از طلق‌نشکن می‌باشد.

شیشه ضدگلوله مکان‌های امنیتی

شیشه‌های ضدگلوله امنیتی شفاف و دارای قابلیت آنتی یو وی می‌باشد که در برابر اشعه‌های مضر خورشید مقاومت ایجاد می‌کند. این شیشه‌ها توانایی مهار گلوله کلت کمری سبک را تنها در لایه اول داراست که این ویژگی آسیب‌های احتمالی ترکش را به صفر خواهد رساند.

شیشه ضدگلوله اتاق سرور

شیشه ضدگلوله اتاق‌های سرور

اتاق‌های سرور از مکان‌های حساسی است که باید از هرجهت ایمن‌سازی شود. این شیشه‌ها از چند لایه شیشه سکوریت به همراه چند لایه PVB ساخته شده که با اعمال حرارت ظاهر یکپارچه‌ای به خود میگیرد. شیشه ضدگلوله اتاق‌های سرور طوری طراحی‌شده‌اند که مقاوم در برابر نوسانات دمایی، هجوم افراد، انفجار و شلیک گلوله می‌باشد.

نحوه عملکرد شیشه ضدگلوله 

عملکرد شیشه ضدگلوله بدین‌صورت است که پس از برخورد گلوله لایه اول شکسته‌شده که به دلیل وجود چسب مخصوصی که بین لایه اول و دوم قرار دارد از سرعت گلوله تا حدودی کاسته‌شده و آسیب کمی به لایه دوم وارد می‌شود.در نتیجه گلوله در لایه دوم باقی می‌ماند و به لایه‌های دیگر نفوذ نخواهد کرد که این مسئله باعث فرونریختن شیشه و عدم آسیب به افراد می‌شود.

قیمت شیشه ضدگلوله در مشهد

قیمت شیشه ضدگلوله در مشهد

لیست قیمت انواع شیشه‌های ضدگلوله در مشهد را از گروه شیشه مدرن ایران با شماره‌های  بخواهید. قیمت این شیشه‌ها باتوجه به ابعاد، نوع و ضخامت شیشه متفاوت خواهد بود.

تلفن‌های تماس:

ویژگیهای بارز گروه شیشه مدرن ایران

ویژگی گروه تولیدی شیشه مدرن ایران

  • دارای گارانتی خدمات پس از فروش و نصب
  • کارشناسان دوره‌دیده و مجرب
  • استفاده از دستگاه‌های مجهز جهت نصب شیشه‌ها
  • کاهش قیمت‌ها بر اساس نرخ مصوب اتحادیه
  • مشاوره تخصصی قبل از انجام کار
  • بهره‌گیری از شیشه‌های مرغوب و درجه‌یک
امتیاز دهید

پرسش و پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*