آینه پازلی

آینه پازلی در مشهد

برای عوض کردن دکوراسیون منزل و ایجاد یک تغییر با شکوه استفاده از آینه کاری دکوراتیو و امروزی بسیار محبوب است.

محتوای جدول

آینه پازلی چیست؟

بهره‌ گیری از آینه و ابزارآلات این چنینی مختص به اکنون نیست و سالیان سال است که از آینه در اندازه‌های مختلف استفاده‌های گسترده‌ ای می‌شود، اما در دنیای امروز صنعت تولید آینه پیشرفت زیادی کرده است.

امروزه آینه‌های متنوع و پر کاربردی تولید شده که بسیاری از افراد از آن‌ها برای افزایش زیبایی دکوراسیون خانه استفاده می‌کنند، از جمله این محصولات می‌توان به آینه پازلی اشاره کرد.

 

این قبیل آینه‌ها در مقایسه با آینه‌های معمولی، علاوه بر کاربرد مناسب، موجب زیبایی، بزرگ‌تر دیده شدن محیط و انعکاس نور و روشن‌ شدن فضا می‌شوند.

کیفیت آینه پازلی

آینه‌های باکیفیت، شیشه‌های صاف و بدون موج هستند که یک طرفشان با جیوه پوشیده شده است.

چنانچه تمایل دارید آینه‌ باکیفیت و در عین حال مقرون‌ به‌ صرفه تهیه کنید، باید به سراغ تولیدگنندگان معتبر رفته و با اطمینان، از اصالت و کیفیت بالای محصول لذت ببرید.

ما در شیشه مدرن ایران با تولید و عرضه بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه با درجه کیفی A توانسته‌ ایم انواع طرح‌های مدنظر کارفرمایان را به انجام رسانده و با خدمات پس از فروش فوق‌العاده، بالاترین میزان رضایتمندی را کسب نماییم.

به منظور سفارش آینه پازلی مشهد با کیفیت عالی و قیمت مناسب با شماره‌های مندرج در این مقاله تماس حاصل نمایید.

آینه پازلی روی چه دیوارهایی نصب میشود

آینه پازلی روی چه نوع دیوارهایی نصب می‌شود؟

بیشترین کاربرد استفاده از آینه دکوراتیو، در دیوار شاخص یا مرکزی است.

 زیرا کاغذ دیواری برجسته و زیبا، تابلوهای متعدد چشم‌نواز و عکس‌های خانوادگی مهم، معمولا روی این دیوار قرار دارند و اگر آینه پازلی هم به آن‌ها اضافه شود، مجموعه‌ ای لوکس پدید می‌آورد.

آینه پازلی می‌تواند در قسمت‌های دیگر ساختمان مانند بالای میز کنسول، بالای جاکفشی و بالای مبلمان نیز قرار بگیرد.

همچنین نصب آینه پازلی بر روی ستون‌ها، راهرو و دیوار و سقف اتاق خواب نیز کاربرد دارد که باتوجه به سلایق افراد استفاده‌های متفاوتی از آن می‌شود.

مکان‌های مورد استفاده آینه پازلی

علاوه بر اماکن مسکونی و ساختمان‌ها، محل‌های تجاری مانند پاساژها، کافه‌ها و رستوران‌ها نیز از آینه پازلی برای جلوه بخشیدن به محل کار خود جهت جلب توجه مشتریان بهره می‌گیرند. 

از جمله کاربردهای آینه‌های فانتزی، نصب آن‌ها در اماکن و محل‌هایی است که افراد، ساعات زیادی را در آنجا می‌گذرانند و مشاهده این قبیل زیبایی‌ها، باعث می‌شود آن‌ها بار دیگر برای دریافت خدمات به همان محل مراجعه کنند.

انواع آینه پازلی

انواع آینه پازلی

پیش از خرید آینه پازلی مشهد، اولین سوالی که در ذهن افراد به وجود می‌آید این است که به دلیل گستردگی و تنوع مدل‌ها، کدام نوع از آینه دکوراتیو، بهترین گزینه برای خرید و استفاده طولانی مدت است؟

در پاسخ به این سوال باید گفته شود که بهتر است باتوجه به نیازهای خودتان درباره زیبایی و کاربرد آینه تصمیم بگیرید.

 به همین منظور لازم است ابتدا با کارایی انواع آینه‌های پازلی آشنا شوید.

  • آینه‌های دیواری

این مدل از آینه‌ها، در اشکال و اندازه‌های مختلف و بدون محدودیت تولید شده و برای نصب در هر فضایی مناسب هستند.

  • آینه‌های لاغر یا مستقل

بدون نیاز به دیوارپوش‌ های جذاب و خوش‌ رنگ، برای زیباتر شدن فضای دکوراسیون می‌توانید از این نوع آینه پازلی استفاده کنید.

داشتن طول کامل، از ویژگی‌های این آینه‌ به شمار می‌رود. این نوع آینه طوی طراحی شده‌ تا تمام قد شما را بازتاب دهد.

  • آینه‌های تبلتی

به راحتی روی سطوح یا میز، قابل استقرار هستند.

  • آینه‌های خودبین

این نوع از آینه‌های دکوراتیو، غالبا برای آرایش صورت و مراقبت‌های پوستی مناسب هستند زیرا از آینه‌های تبلتی نیز کوچک‌تر بوده و تمام جزئیات سر و صورت و شانه ها را منعکس می کنند. 

  • آینه‌های مدرن

چنانچه هنوز اقدام به خرید لوازم منزل خود نکرده‌اید، با ترکیب نوع مدرن این آینه‌ ها و سایر ملزومات خانه می‌توانید فضایی زیبا و لوکس خلق کنید.

معرفی مدل‌های آینه پازلی

بدون شک هر فردی که در خانه شما مهمان شود و خود را در آینه‌های پازلی مشاهده کند نمی‌تواند زیبایی و جذابیت آن‌را منکر شود و ایرادی از این دکوراسیون با شکوه بگیرد.

آینه پازلی مشهد توسط مجموعه شیشه مدرن به گونه‌ ای تولید می‌شود که به تکه‌های مختلفی تقسیم شده و باید افراد ماهر آن‌ها را در کنار یکدیگر به صورت منظم یا نامنظم و مخلوط قرار دهند که این وابسته به سلیقه مشتریان خوش ذوق است.

در ادامه با انواع آینه‌ پازلی آشنا می‌شویم.

آینه پازلی آبشاری

آینه پازلی طرح آبشاری

آینه دکوراتیو با مدل آبشاری یک وسیله تزیینی است که طرحی فوق‌العاده جذاب و نوین دارد و در اندازه‌ و شکل‌های مختلف قابل تولید است.

این نوع آینه علاوه بر بخش‌های مختلف منازل مسکونی، در مکان‌های عمومی مانند هتل، شرکت، سالن‌های پذیرایی و دیگر موارد برای جذب مشتری و افزایش زیبایی فضا استفاده می‌شود.

لازم به ذکر است آینه‎‎‎‎‎ پازلی آبشاری بدلیل ظرافت و حجم کوچک در عین زیبایی و چشم نوازی از قیمت پایین‌تری برخوردارند.

آینه پازلی روی ستون

آینه پازلی روی ستون

قرارگیری آینه‌ پازلی روی ستون فضای داخلی یا آپارتمان یا مجتمع مسکونی را درخشنده و جذاب می‌کند.

چنین آینه‌هایی در رنگ و طرح مختلف با بهترین کیفیت توسط گروه شیشه مدرن مشهد تولید شده و متناسب با سلیقه و خواست مشتری روی ستون خانه نصب می‌شود تا علاوه بر زیبایی خیره‌ کننده فضای داخلی را نیز بزرگ و وسیع جلوه دهد.

آینه پازلی لوزی

آینه پازلی لوزی

امروزه استفاده از آینه‌هایی که به شکل لوزی با هم ترکیب شده‌ اند از ابزارهای لوکس و محبوبی است که در بیشتر خانه‌های مسکونی قابل مشاهده است.

این قبیل آینه‌ها بدلیل تراکم حجم کوچکی را اشغال می‌کنند و زیبایی و حس خوب را به اهالی خانه هدیه می‌دهند.

آینه پازلی لوزی شکل در دو متریال شیشه‌ ای و پلکسی گلاس ساخته می‌شوند. مدل شیشه‌ ای نسبت به جنس دیگر استقامت بیشتری دارد اما از سنگینی و وزن زیاد آن نمی‌توان چشم‌ پوشی کرد.

آینه پازلی طرحهای نامنظم

آینه پازلی طرح‌های نامنظم

در این نوع آینه کاری از آینه‌های مختلف پازلی در کنار یکدیگر استفاده می‌شود و تولید کنندگان سعی می‌کنند آن‌ها را طوری کنار هم قرار دهند که همزمان با نامنظم بودن هارمونی خاص و زیبایی به ارمغان آورد.

آینه پازلی نیزه ای

آینه پازلی نیزه ای

برای تولید این طرح از اشکال مثلثی با اندازه‌های مختلف استفاده می‌کنند و زمانی که بر روی سطوح جای‌گذاری شوند از دور بدلیل خطای چشم شکسته به نظر می‌رسند. به همین دلیل به این مدل آینه پازلی، آینه‌های شکسته نیز گفته می‌شود.

آینه پازلی جورچینی

آینه‌ پازلی جورچینی

این آینه‌های دکورایتو با استفاده از ابزارهای ویژه مانند سی ان سی الماس برش و ابزارآلات پیشرفته بولینگ و دیاموند اشکال گوناگون و مختلف برش داده شده و طراحی صورت می‌گیرد.

در مرحله دوم آینه پازلی بنا بر سلیقه و نوع دکوراسیون منزل با استفاده از چسب مخصوص به دیوار یا هر سطح دیگری چسبانده می‌شوند.

آینه پازلی دایره ای

آینه پازلی دایره ای

این نوع آینه‌ها از دایره‌‌های کوچک و بزرگ تشکیل شده اند که در کارخانه هر کدام از آن‌ها به صورت جداگانه طراحی می‌شود. 

لذا پس از انتخاب نوع، اندازه و رنگ می‌توانید همه آن‌ها را با استفاده از چسب‌های آینه با توجه به سلیقه و میزان فضای خالی به دیوار بچسبانید.

آینه پازلی سه بعدی

آینه پازلی مدل برجسته و سه بعدی

آینه‌های سه بعدی و برجسته با اشکال مختلف چندین قرن پیش در ایتالیا ساخته شد و خیلی زود طرفداران خاص خود را پیدا کرد.

آینه پازلی سه بعدی در دسته بندی تزیینی، پازلی و دکوراتیو قرار دارد و غالبا در پذیرایی و سالن ناهارخوری آپارتمان‌های مرفه نشین نصب می‌شود. 

آینه پازلی آجری

آینه پازلی آجری

آینه پازلی آجری از جذاب‌ترین اشکال پازلی محسوب می‌شود. به همین دلیل اغلب افراد از این مدل آینه در محل سکونت خود استفاده می‌کنند.

این طرح به صورت رنگ‌های مختلف برنز، طلایی، مسی، دودی و آبی و سبز تولید می‌شود.

آینه پازلی فرم

آینه پازلی فرم

آینه از وسایل مورد نیاز و اساسی هر خانه‌ای محسوب می‌شود و در منعکس کردن نور نقش مهمی را ایفا می‌کند.

آینه پازلی نه تنها نور اتاق را افزایش می‌دهد، بلکه در افزایش بزرگی و زیبایی اتاق‌ها تبحر دارند. همچنین علاوه بر این مزایا آینه‌های فرم از کیفیت بالاتری برخوردارند.

آینه پازلی مستطیل

آینه پازلی مربع یا مستطیل

آینه پازلی مربع یا مستطیلی با استفاده از دستگاه‌های مخصوص توسط افراد متخصص آینه کاری در مشهد برش می‌خورند. سپس به کمک ابزارآلات تراش‌ کاری به مرحله تولید و طراحی می‌رسد.

آینه پازلی در مشهد جایگزین مناسبی بجای کاغذ دیواری است و بدلیل لوکس بودن در اغلب خانه‌ها کاربرد گسترده‌ای دارد.

آینه پازلی طرح گل

آینه پازلی طرح گل

بدون شک آینه‌های پازلی که از اشکال گوناگون گل تشکیل شده‌اند نسبت به آینه پازلی مربع، مستطیل، دایره و دیگر موارد که به نسبت ساده‌ تر هستند زیبایی ظاهری افزون‌تری دارند.

چنانچه تمایل دارید آپارتمان خود را بازسازی کرده و دکوراسیون آن‌را کاملا تغییر دهید می‌توانید از آینه پازلی طرح گل استفاده کنید.

البته لازم به ذکر است طرح‌های گل صرفا برای منازل بکار برده می‌شوند و در فضای تجاری و شرکتی جایی ندارند.

آینه پازلی فانتزی

آینه پازلی فانتزی

در دنیای امروزی استفاده از آینه‌های طرح‌دار و فانتزی در اتاق‌های خانه، مزون‌ها، تالار و سالن‌های آرایشی و بهداشتی توجه مراجعه کنندگان را به خود جلب می‌کند.

معماران داخلی بدلیل اینکه متمرکز بر تزیین نواحی مختلف خانه به بهترین نحو هستند هماره در تلاشند تا طرح‌های نو و شیک برای متحول کردن دکوراسیون داخلی تولید کنند.

برای یکی از طرح‌های پرطرفدار امروز آینه‌های فانتزی را می‌توان نام برد.

مدل‌های سفارشی آینه پازلی

علاوه بر تمامی آینه‌های فوق که به تفصیل توضیح داده شد، پس از ارائه مشاوره توسط کارشناسان مجرب این مجموعه می‌توانید سلیقه و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

متخصصان تیم شیشه مدرن با بهره‌ گیری از انواع تجهیزات پیشرفته هر مدل و نوع آینه حتی طرح‌های اروپایی که شما در نظر دارید را با بهترین کیفیت و استفاده از جنس مرغوب و خالص در کوتاه‌ترین زمان ممکن برایتان پیاده‌ سازی و طراحی می‌کنند. جهت خرید آینه پازلی مشهد با ما در ارتباط باشید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید

آینه پازلی برای مستاجران

مدل‌های آینه پازلی قابل استفاده برای مستاجران

اگر در خانه خودتان نیستید و تمایل دارید یکی از مدل‌های مختلف آینه پازلی را انتخاب و سفارش دهید نگران نباشید.

طرح‌های فرم دار و فانتزی که سهولت در جابجایی و حمل و نقل داشته باشد بهترین انتخاب برای افرادی است که مستاجر هستند.

زیرا با استفاده از چسب برای قرار دادن دیگر آینه‌ها بر روی دیوار ممکن است زمان اسباب کشی بدلیل گذشت زمان به دیوار آسیب وارد و کاغذ دیواری را خراب کند

نکات مهم خرید آینه پازلی

نوع و مدل آینه‌های دکوراتیو، تاثیر بسزایی بر خلق زیبایی و ایجاد حس‌ و‌ حال‌های خوب در فضا دارد. برای اینکه بتوانید با گرفتن تصمیم درست در خصوص انتخاب آینه پازلی مشهد، در شیک‌تر شدن محیط، تاثیرات قابل توجهی بگذارید در ادامه با ما همراه باشید.

  • متناسب با سلیقه و انتظارات و حجم خالی دیوار، اندازه و قطعات آینه پازلی را انتخاب کنید.
  • قیمت آینه‌ پازلی متفاوت بوده و باتوجه به عواملی نظیر طرح، رنگ، تعداد قطعات، نوع برش و میزان جزئیات، تعیین می‌شود.
  • به منظور افزایش زیبایی و استحکام آینه می‌توانید از قاب‌ و نگهدارنده‌های چوبی، شیشه‌ ای، پلاستیکی یا فلزی استفاده کنید.
  • آینه‌هایی که ریزه‌ کاری و تکه‌های بیشتری داشته باشند، به دلیل افزایش زیبایی بصری و صرف زمان طولانی مدت برای تولید و طراحی، قاعدتا قیمت بالاتری هم دارند.

تاثیر آینه دکوراتیو بر زیبایی دکوراسیون داخلی

بهره‌گیری از آینه‌های دکوراتیو یا پازلی علاوه بر از بین بردن سادگی محیط، فضای خانه شما را بسیار لوکس و مدرن کرده و به آن جذابیت خاصی می‌بخشد.

پیش‌تر اشاره کردیم که استفاده از انواع آینه‌ پازلی با توجه به سلیقه و دیگر وسایل منزل انتخابی اصولی و منحصر بفرد است.  زیرا شما در چنین شرایطی می‌توانید با یک تیر چند نشان بزنید.

یعنی علاوه بر اینکه می‌توانید میزان نور دهی در فضای منزل خود را افزایش دهید، چنانچه هرگونه نقص و ترک در دیوار خود دارید با قراردادن آینه می‌توانید به سادگی آن‌را بپوشانید.

فناروی و ابزارآلات مختلف امروزه کاربردهای گسترده‌ای برای بشر دارند سندبلاست شیشه به منظور مات شدن شیشه‌ها و حفظ حریم خصوصی در محل کار بسیار کاربرد دارد.

طراحی روی آینه پازلی

طراحی روی آینه پازلی

پیاده‌ سازی نقاشی و طرح‌های زیبا از دوران قدیم در اسلام رواج داشته و هنرمندان مسلمان و خوش ذوق نقش زیادی در شکل‌گیری آن داشتند.

نقاشی روی آینه در گذشته بیشتر با رنگ روغن و گواش انجام می‌شد. اما امروزه بدلیل پیشرفت صنایع مختلف به ویژه هنر از تکنیک‌های مختلفی برای طراحی روی آینه علی الخصوص ویترای استفاده می‌شود.

البته این هنر از هر کسی ساخته نیست و برای رسیدن به بهترین نتیجه لازم است توسط افراد آموزش دیده و ماهر صورت گیرد.

تمیز کردن آینه پازلی

آینه پازلی خود را چگونه تمیز کنیم؟

استفاده از آب به همراه مواد شیمیایی راه حل مناسبی برای پاک‌ کردن آینه پازلی نسبتا تمیز و عاری از آلودگی است.

چنانچه آینه در محلی قرار دارد که لکه‌های چربی و کثیفی زیادی روی آن ایجاد شده باید علاوه بر ترکیب آب و مواد شوینده شیمیایی، از محلول آب، سرکه و الکل بهره ببرید.

پس از اسپری کردن محلول روی آینه پازلی در وهله اول با یک روزنامه آن‌را پاک کنید سپس با حوصله و کمک گرفتن از یک دستمال مخصوص تمیز رطوبت شیشه را از بین ببرید.

برای آشنایی با نحوه نصب و سفارش پله شیشه ای در مشهد مقاله انواع پله شیشه ای و کاربرد آن ها را مطالعه نمایید.

نکات مهم هنگام نصب آینه پازلی

بایدها و نبایدهای نصب آینه پازلی در دکوراسیون خانه

همانطور که گفته شد آینه یکی از وسایل مهم و پرکاربرد در منازل است و علاوه بر افزایش زیبایی فضای خانه، آن‌را بزرگ و روشن جلوه می‌دهد.

پیش از اینکه اقدام به نصب آینه پازلی کنید باید توضیحات و دستورالعمل‌های لازم را بدانید تا به راحتی از وجود آن در دکوراسیون خانه خود لذت ببرید.

  1. سعی کنید آینه‌ را با شیب پایین نصب کنید در این صورت انعکاس نور بیشتر می‌شود.
  2. برای نمود بیشتر و افزایش روشنایی می‌توانید چندین آینه را در کنار یکدیگر نصب کنید.
  3. به گیره یا قلاب پشت آینه دقت کنید تا از فرایند استحکام آن روی دیوار مطمئن شوید.
  4. اگر سقف اتاق بلند است استفاده از آینه‌ پازلی عمودی توصیه می‌شود.
  5. چنانچه دیوارهای خانه بلند و عریض است استفاده از آینه‌های افقی دکوراتیو بهتر است.
  6. چسب مخصوصی که برای نصب آینه تهیه می‌کنید باید در مقابل رطوبت مستحکم باشد.
  7. در صورتی که از میخ و دریل برای نصب آینه استفاده می‌کنید حتما اندازه گیری و تعیین مکان را دقیق انجام دهید.
  • آیا نصب آینه پازلی نیاز به نصاب متخصص دارد؟

دقت داشته باشید نصب آینه بدلیل حساسیت و ظرافت کار بهتر است توسط افراد با سابقه انجام شود تا بتوانید از درستی و کیفیت قرارگیری آینه اطمینان حاصل کنید.

البته در برخی موارد که مدل آینه طرحی مشخص، کلی و ساده دارد با رعایت نکات مهم که در ادامه ذکر می‌شود می‌توانید خودتان آن‌را انجام دهید.

توصیه می‌شود پیش از شروع نصب آینه دکوراتیو مشهد با مشاوران شیشه مدرن تماس بگیرید و اطلاعات کافی را از کارشناسان دریافت نمایید.

آینه پازلی رنگی

در کارخانه‌های بزرگ و برتر، آینه‌های پازلی، در رنگ‌های متنوع و مرغوبی که ماندگاری و دوام بالایی نیز دارند از جمله سفید، برنز، مسی، طلایی، بنفش و دودی قابل تولید است و پس از تست کیفیت محصول، به خریداران محترم عرضه می‌گردد.

آینه پازلی برنز

آینه پازلی برنز

استفاده از آینه برنزی در دکوراسیون داخلی منازل از قدمت بالایی برخوردار است. چرا که علاوه بر درخشش منحصر به فرد سبب افزایش جلوه بصری محیط می‌شود.

آینه پازلی برنز در دو مدل پلکسی گلس و شیشه ای تولید می‌شود. مدل شیشه ای این آینه با وجود بازتاب بسیار منظم از شکنندگی بالایی برخوردار است و نسبت به سایر مدل‌های آینه پازلی سنگین تر است. اما در مقال آینه برنز ساخته شده از پلکسی گلس سبک بوده و بسیار مقاوم است.

آیئه پازلی سفید

آینه پازلی سفید

رایج ترین نوع آینه پازلی که قابل استفاده در تمام مکان‌ها و متناسب با تمام سبک‌ها است. آینه پازلی سفید به دلیل شفافیت بالا، نور را با کیفیت بهتری منعکس می‌کند.

آینه پازلی طلایی

آینه پازلی طلایی

آینه طلایی که گرانتر از دو مورد قبلی است بیشتر در رستوران‌ها و هتل‌های لوکس و خانه‌های مجلل استفاده می‌شود. آینه پازلی طلایی با هر سبکی به راحتی انجام می‌شود.

قیمت آینه پازلی در مشهد

در نظر داشته باشید که تنوع این نوع آینه که به تازگی میان مردم به محبوبیت حداکثری رسیده بسیار زیاد است و علاوه بر آن، عواملی مانند جنس، مدل، رنگ، اندازه و نحوه نصب هر آینه پازلی یا دکوراتیو در تعیین قیمت نقش زیادی را ایفا می‌کند. 

شما می‌توانید برای خرید آینه پازلی با قیمت مناسب به شرکت شیشه مدرن ایران در مشهد مراجعه نمایید.

به‌طور کلی حداقل قیمت آینه پازلی در مشهد از ۵۰۰ هزار تومان شروع شده و با توجه به خواسته مشتری افزایش می‌یابد.

استفاده از آینه پازلی سبب جلوه بیشتر دکوراسیون داخلی شده و روشنایی محیط را دوچندان می‌کند. آینه پازلی در تمامی مکان‌ها قابل استفاده بوده و به راحتی نصب می‌شود. 

این آینه انواع مختلفی دارد که با توجه به سلیقه مشتری تولید می‌شود. قیمت این محصول با توجه به ابعاد دیوار، نوع رنگ، برش، مدل، ریزه کاری‌های انجام شده متفاوت است.

نصب آینه پازلی توسط شیشه مدرن

شیشه مدرن اجرای پروژه های آینه پازلی در مشهد

مجموعه شیشه مدرن تاکنون بیش از ۱۳ سال می‌شود که در زمینه تولید، پشتیبانی فنی و اجرای انواع پروژه‌های شیشه و آینه در خدمت مشتریان عزیز بوده و خدمات ارزشمندی را به هموطنان ارائه کرده است.

انواع شیشه‌های اروپایی، تزیینی، دوجداره، پازلی و دکوراتیو در این شرکت تولیدی معتبر با بهترین کیفیت و استفاده از ابزار و تجهیزات پیشرفته و حضور افراد متخصص در علم مهندسی ساخته می‌شوند.
 
جهت آشنایی با نحوه کار تیم شیشه مدرن و خرید آینه پازلی در مشهد می‌توانید از طریق شماره تماس‌های زیر با کارشناسان ما ارتباط برقرار نموده و مشاوره رایگان دریافت کنید.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید

سوالات متداول

بله، شما با استفاده از سیم یا برش زدن کاغذدیواری پشت آینه و به کمک نصاب می‌توانید بدون هیچگونه آسیبی، اقدام به جداسازی آینه پازلی از محل مورد نظر نمایید.

بعد از سفارش، محصول برای شما ارسال می‌شود و می‌توانید درب منزل، هزینه را پرداخت نمایید. 

 در صورت شکستگی یا مشکل دار بودن قطعات، امکان مرجوع کردن آینه وجود دارد.

  • استفاده از دستگاه‌های پیشرفته
  • نصب سریع
  • به کار گیری متخصصین دوره دیده
  • استفاده از متریال با کیفیت
  • قیمت مناسب
۵/۵ - (۸ امتیاز)

پرسش و پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*