آینه کاری در مشهد

آینه‌کاری در مشهد

آینه‌کاری در هر مکانی علاوه بر زیبایی باعث نورانی‌شدن محیط و بزرگ نشان دادن محیط می‌شود. برای آشنایی با روش‌های آینه‌کاری با ما همراه باشید.

محتوای جدول

انجام انواع آینه‌کاری در مشهد

اگر ساکن مشهد هستید و تصمیم به آینه کاری منزل و یا ویلای خود را دارید پیشنهاد می‌کنم این کار را به دست طراحان و متخصصین شرکت شیشه مدرن ایران بسپارید. این شرکت با استفاده از نوین‌ترین شیوه‌ها بهترین آینه‌کاری را با کمترین قیمت و در کوتاه‌ترین زمان انجام خواهد داد.

تلفن‌های تماس شرکت شیشه مدرن در ایران:

مزایای آینه کاری

مزایای آینه‌کاری

به طورکلی آینه‌کاری یکی از طراحی‌های مدرن و زیبا در هنر معماری می‌باشد. از مزایای اصلی این هنر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. بزرگ دیده‌شدن فضا
  2. زیبایی بی‌نظیر منزل
  3. مناسب برای مکان‌های کوچک
  4. افزایش روشنایی محیط
  5. از بین بردن انرژی منفی محیط به استناد علم فنگ‌شویی
  6. ایجاد فضایی دلنشین و آرامش‌بخش
  7. صرفه‌جویی در مصرف برق
  8. پوشاندن ایرادهای دیوار و کاغذ دیواری

نمونه آینه‌کاری در پذیرایی

رنگهای آینه

رنگ‌های مختلف آینه‌کاری

در آینه‌کاری رنگ‌هایی که بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد شامل سفید، دودی، برنزه، مسی و طلایی می‌باشد. آینه‌های رنگی در مقایسه با آینه‌های معمولی قیمت بالاتری داشته و جلوه محیط را زیباتر می‌کند. آینه‌های سفید کارایی بیشتری دارد.آینه‌های طلایی به دلیل درخشان بودن بیشتر در هتل‌ها و تالارهای لوکس استفاده می‌شود. آینه‌هایی با طیف دودی هم برای بزرگ‌تر نشان‌دادن فضای پذیرایی و اتاق نشیمن مناسب می‌باشد. دو آینه مسی و برنزه هم بیشتر مناسب مکان‌های مدرن مانند کافی‌شاپ‌ها می‌باشد. این آینه‌ها در ایجاد فضایی ملایم و  روشن موثر خواهد بود.

قیمت آینه‌کاری در مشهد

قیمت آینه‌کاری بر اساس متراژ و ابعاد مکان موردنظر سنجیده می‌شود. همچنین هرچه این طراحی پرکارتر باشد هزینه نصب آن بیشتر خواهد شد. قیمت دقیق آینه‌کاری در مشهد پس از بازدید و مشاوره کارشناسان اعلام می‌شود.

آینه کاری سنتی

 آینه‌کاری سنتی در مشهد

از آینه‌کاری سنتی به دلیل ایجاد کهنه‌کاری در سفره‌خانه‌های سنتی و موزه‌ها بیشتر استفاده می‌شود. هم‌چنین با چسباندن تکه‌های کوچک آینه با طرح‌های مختلف اسلیمی مانند بته جقه و گل و استفاده از رنگ‌های مختلف در  معماری مساجد و امام‌زاده‌ها قابل استفاده خواهد بود. این کار به صورت دستی انجام شده و به طبع هزینه بیشتری دارد.

 آینه‌کاری مدرن در مشهد

آینه‌کاری مدرن بیشتر در مکان‌هایی مانند اتاق نشیمن قابل اجرا خواهد بود. این کار به صرفه‌جویی در انرژی برق کمک خواهد کرد.

آینه کاری کلاسیک

 آینه‌کاری کلاسیک در مشهد

اجرای این روش علاوه بر بازتاب نور باعث زیبایی سالن‌های پذیرایی، تالارها و رستوران‌ها می‌شود. این کار توسط دستگاه مخصوص و با برش طرح دلخواه شما صورت می‌گیرد. در تکنیک آینه‌کاری کلاسیک آینه‌ها درون قاب‌های چوبی قرار می‌گیرند. هم‌چنین از این آینه‌ها به دلیل نصب آسان و قیمت مناسب در سالن‌های ورزشی و آرایشگاه‌ها استقبال خوبی می‌شود.

 

آینه کاری 3بعدی

 آینه‌کاری سه‌بعدی

در آینه‌کاری سه‌بعدی از چراغ‌های ال‌ای‌دی استفاده می‌شود. استفاده از این چراغ‌ها علاوه بر توهم عمق و ایجاد فضای ۳ بعدی زیبایی خاصی به فضا می‌دهد. این آینه‌ها در منازل و محیط‌های تجاری قابل استفاده است.

آینه کاری ستون

 آینه‌کاری ستون

یکی از ایده‌های جذاب برای دکوراسیون داخلی منازل، تالارها، رستوران‌ها و هتل‌ها آینه‌کاری بر روی ستون‌های این اماکن می‌باشد. تزئین ستون با آینه علاوه بر زیبایی درخشندگی فضا را بیشتر می‌کند. این شیوه آینه‌کاری برای خانه‌هایی با فضای کوچک مناسب‌تر می‌باشد.

 انواع مدل آینه‌ها

مدل‌های مختلفی از آینه در صنعت آینه کاری استفاده می‌شود. مدل‌های پرکابرد لوزی، جورچین و پازلی می‌باشد.

مدل لوزی:

این مدل به دلیل هماهنگی با همه مکان‌ها و بازتاب عالی نور استقبال بیشتری داشته و بر روی ستون، سقف و دیوار منازل قابل اجرا خواهد بود.

مدل پازلی:

آینه پازلی علاوه بر منازل در آینه‌کاری هتل‌ها و ادارات نیز استفاده می‌شود. در این روش آینه‌ها با پیروی از الگوی مشخصی تک به تک کنار هم قرار می‌گیرند.

مدل جورچین:

در این حالت تکه‌های مختلف آینه به اشکال مختلف هندسی(مربع، لوزی، دایره و مستطیل)درکنارهم بدون طرح مشخص و از پیش تعیین شده قرار می‌گیرند. این مدل آینه‌کاری قابل اجرا در تمام بخش‌های مختلف خانه می‌باشد.

نحوه اجرای آینه کاری

 نحوه اجرای آینه‌کاری توسط شرکت شیشه مدرن ایران

  1. انتخاب مکان مناسب برای آینه‌کاری
  2. انتخاب طرح و رنگ متناسب با محل آینه‌کاری
  3. نقطه‌زنی طرح بر روی دیوار، ستون و غیره
  4. چسباندن آینه‌ها در کنار هم بر اساس طرح موردنظر
  5. از دست زدن به آینه‌ها تا خشک شدن کامل خودداری کنید.
  6. تسویه حساب با مشتری و دادن گارانتی خدمات

مکان‌های مناسب آینه‌کاری در منازل یا ویلاها

  • سالن پذیرایی 
  • اتاق‌خواب
  • کف بنا
  • راهروها
  • سرویس‌های بهداشتی
  • استخرها
  • ستون‌ها
  • سقف
شرکت شیشه مدرن ایران

چرا شیشه مدرن ایران

گروه حرفه‌ای شیشه مدرن ایران با متخصصین باتجربه و استفاده از گارانتی خدمات یکی از بهترین شرکت‌های طراحی و اجرای انواع آینه و شیشه در مشهد می‌باشد. تمام طراحی‌ها توسط این شرکت با استفاده از بهترین دستگاه‌های روز دنیا و به دست کارشناسان زبده انجام می‌شود.

در صورتی که تصمیم به آینه‌کاری در بخشی از منزل خود دارید می‌توانید جهت مشاوره و ثبت سفارش با شماره‌های زیر تماس حاصل نمایید.

جهت آشنایی با دیگر خدمات بی‌شائبه این شرکت در خصوص زیبایی هرچه بیشتر معماری منازل مقاله‌های سندبلاست شیشه مشهد و حمام شیشه‌ای در مشهد را حتما مطالعه کنید تا از ظرافت و کیفیت متخصصین ما مطلع شوید.

امتیاز دهید

پرسش و پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*