آسانسور شیشه ای

آسانسور شیشه‌ای در مشهد

استفاده از آسانسورهای شیشه‌ای علاوه بر زیبایی امنیت و آرامش خاطر برای افراد داخل کابین ایجاد می‌کند. جهت آشنایی با انواع آسانسورهای شیشه‌ای این مقاله را حتما مطالعه کنید.

محتوای جدول

طراحی و اجرای آسانسور شیشه‌ای در مشهد

بی‌شک یکی از بهترین طراحان و مجریان آسانسور شیشه‌ای در مشهد گروه تولیدی شیشه مدرن ایران با سابقه‌ای ۱۳ساله می‌باشد. این شرکت برای تمامی خدمات خود گارانتی ۳۶ماهه در نظر گرفته است.

تلفن‌های تماس شیشه مدرن ایران:

نمونه آسانسورهای شیشه‌ای

مزایای آسانسور شیشه ای

مزایای آسانسور شیشه‌ای

از مزایای استفاده از آسانسور شیشه‌ای می‌توان به مواردی مانند قدرت دید بهتر، زیبایی بیشتر، اجرا در طرح‌های مختلف، تمیز کردن آسان‌تر، دوام طولانی‌تر، ایمنی بیشتر، نصب سریع‌تر، قابل اجرا در ارتفاع‌های زیاد و حرکت آرام و بی‌صدا اشاره کرد. هم‌چنین در صورت خرابی آسانسور افراد داخل کابین بهتر می‌توانند دیگران را از نقص آسانسور مطلع کنند.

انواع آسانسور شیشه‌ای

امروزه با تغییرات تکنولوژی استفاده از آسانسور شیشه‌ای در مکان‌هایی مانند فروشگاه‌ها، هتل‌ها، رستوران‌ها و برخی از خانه‌ها بسیار پرکاربرد می‌باشد. چرا که به دلیل شفاف‌بودن علاوه بر زیبایی حس امنیت بیشتری را القا می‌کند. آسانسورهای نسل امروز از نظر فنی به دو دسته اصلی تفسیم‌بندی می‌شود:

 

آسانسور شیشه ای هیدورلیکی

 

آسانسور کششی

مورد استفاده آسانسورهای کششی ساختمان‌ها و برج‌های مرتفع می‌باشد. گنجایش و ابعاد این نوع آسانسور به نسبت آسانسور هیدورلیکی بیشتر می‌باشد. سیم‎‌‌بکسل و وزنه‌تعادلی برای به حرکت درآوردن آسانسور در این‌گونه از آسانسورها استفاده می‌شود.

آسانسور شیشه ای هیدرولیکی

 

آسانسور هیدرولیکی:

برای ساختمان‌هایی با ارتفاع متوسط و کم از این نوع آسانسورها استفاده می‌شود. طرز کار آسانسور هیدورلیکی به دلیل نداشتن سیم‌بکسل، وزنه و غرغره بسیار راحت و بی‌صدا می‌باشد.

آسانسور شیشه ای خانگی

آسانسور شیشه‌ای خانگی

آسانسورهای شیشه‌ای خانگی معمولا در منازل دوبلکس و از نوع هیدولیکی با ابعاد کوچکتر مناسب ۱ الی ۶نفر ساخته می‌شود. این وسیله برای کودکان و افراد سالمند بسیار مناسب می‌باشد.حداقل ارتفاع این آسانسورها ۱۵متر می‌باشد. استفاده از آسانسور شیشه‌ای در محیط خانه علاوه بر زیبایی بصری باعث روشنایی فضا و کاهش مصرف برق نیز می‌شود. هم‌چنین تمیز کردن آسانسور شیشه‌ای بسیار راحت و آسان می‌باشد.

آسانسور شیشه ای فضای باز

آسانسور شیشه‌ای فضای باز

نصب آسانسور شیشه‌ای در فضای باز نیازمند ایمنی‌سازی در برابر بادهای شدید، باران و برف می‌باشد. پوشش مناسب برای این‌گونه آسانسورها نوعی پوشش به نام TPW می‌باشد.

انواع کابین آسانسور شیشه ای

انواع کابین آسانسور شیشه‌ای 

کابین آسانسورهای شیشه‌ای بسته به نیاز و مدل ساختمان می‌تواند گرد، مکعبی و نیم‌دایره باشد. آسانسورهای گرد به فضای بیشتری جهت اجرا نیاز داشته و سخت‌تر از مدل‌های دیگر می‌باشد. از آسانسورهایی با کابین مکعب بیشتر برای ساختمان‌های دو طبقه استفاده می‌شود.

جنس شیشه در آسانسور شیشه‌ای 

از شیشه لمینت‌‎‌شده برای پوشاندن سطوح آسانسورهای شیشه‌ای استفاده می‌شود. کابین آسانسورهای شیشه‌ای دارای شیشه ثابت به همراه قابی قلزی می‌باشد. مزیت اصلی این شیشه‌ها این است که به دلیل لایه PVB در برابر ضربه مقاوم بوده و در صورت شکسته‌شدن خرده‌های شیشه به اطراف پرتاب نمی‌شود. هرچه تعداد مسافران داخل کابین بیشتر‌ باشد ضخامت شیشه‌ها افزایش می‌یابد.

قیمت آسانسور شیشه ای در مشهد

قیمت آسانسور شیشه‌ای 

قیمت آسانسورهای شیشه‌ای به طبع از آسانسورهای معمولی بیشتر بوده و با پارامترهایی مانند ارتفاع ساختمان، نوع شیشه، تعداد لایه‌های شیشه و ابعاد کابین سنجیده می‌شود. جهت اطلاع از لیست قیمت‌ها می‌توانید شماره‌های زیر را شماره‌گیری کنید:

ایمنی آسانسورهای شیشه‌ای 

استفاده از آسانسور شیشه‌ای جایگزین مناسبی برای مسیر راه‌پله می‌باشد این مسئله در حالتی است که این آسانسورها از ایمنی بالایی برخوردار باشند. آسانسورهای نسل جدید دارای برق اضطراری می‌باشد که هنگام قطع برق آسانسور از کار نخواهد افتاد. هم‌چنین شیشه استفاده‌شده در دیواره آسانسور باید شیشه‌ای از چند لایه سکوریت لمینت‌شده باشد تا در برابر ضربه مقاومت ایجاد کند.

چرا شیشه مدرن ایران؟

  1. ضمانت‌نامه ۳۶ماهه
  2. استفاده از متخصصین آموزش‌دیده
  3. تولید به قیمت عمده
  4. استفاده از شیشه‌های مرغوب
  5. مشاوره تخصصی قبل از انجام کار
  6. قیمت‌گذاری به نرخ قیمت عمده

پنجره دوجداره در مشهد نمونه دیگری از خدمات شرکت شیشه مدرن ایران در صنعت ساختمان سازی می‌باشد.

امتیاز دهید

پرسش و پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*