نصب پنجره دوجداره در مشهد

پنجره دوجداره در مشهد

درب و پنجره دو یا چند جداره دارای پروفیل باکیفیت به قدری استحکام و قدرت دارند که در سراسر جهان در اغلب خانه‌ها بکار گرفته می‌شود.

محتوای جدول

از مهم‌ترین دلایل مقاوم نبودن خانه یا محل کار در برابر سرما و گرما عایق نبودن درها و پنجره‌هاست که امروزه برای جلوگیری از هدر رفتن منابع صنعت تولید انواع درب و پنجره دوجداره در مشهد و سایر مناطق رونق زیادی یافته است.

عرضه گسترده این نوع پنجره‌ها به بازار نقش مهمی در برقراری آسایش و آرامش مردم ایفا کرده است.

امروزه درب‌های شیشه‌ای جایگزین ویژه‌ای برای درب‌های چوبی و فلزی هستند جهت دریافت اطلاعات بیشتر و آشنایی با کاربرد آن‌ها مطالعه مقاله درب شیشه‌ای در مشهد را پیشنهاد می‌کنیم.

بهترین شرکت تولیدکننده انواع در و پنجره خارجی و بادوام

ساخت درب و پنجره دوجداره در مشهد

طراحی و تولید در و پنجره upvc باید با استفاده از متریال اصل و استاندارد و توسط مهندسین توانمند صورت پذیرد در غیر این صورت علاوه بر کاهش شدید قیمت، تعداد مشتریان ناراضی را روز به روز افزایش می‌دهد.

مجموعه شیشه مدرن در مشهد تا کنون بیش از ۱۳ سال است که در زمینه تولید و عرضه انواع پروژه‌های شیشه، آینه، درب و پنجره دو جداره در مشهد به صورت پیشرفته فعالیت دارد در حال ارائه بهترین و با کیفیت‌ترین خدمات به هم‌شهریان عزیز است.

به منظور سفارش و خرید درب و پنجره دو یا چند جداره تولید تیم حرفه‌ای شیشه مدرن می‌توانید با شماره‌های زیر تماس حاصل نمایید و از کارشناسان ما مشاوره رایگان دریافت کنید.

عوامل موثر در قیمت گذاری پنجره های دوجداره

قیمت پنجره دوجداره در مشهد

هزینه و قیمت دقیق درب و پنجره دوجداره را نمی‌توان بررسی کرد زیرا تحت تاثیر عوامل گوناگونی همچون مقدار مصرف فریم پروفیل، متراژ و طول و عرض، متر مربع و میزان بازشوها و یراق آلات بستگی دارد.

بطور تقریبی پایه قیمت پنجره‌های دوجداره محبوب مانند وین تک و هافمن و غیره از یک میلیون تومان به بالا شروع می‌شود.

لازم به ذکر است پروفیل یو پی وی سی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین بخش درب و پنجره دوجداره است و همین ویژگی مهم این دسته از درب و پنجره‌ها را از دیگران متمایز می‌کند.

بنابراین هر چه مقدار پروفیل در پنجره یا درب بیشتر باشد بدلیل افزایش وزن قاعدتا قیمت هم بیشتر می‌شود.

فواید و دلایل محبوبیت درب و پنجره دوجداره

مزایای پنجره دوجداره

تا کنون با ساختار، کاربرد و ویژگی‌های شیشه دوجداره آشنا شدیم و در ادامه به بررسی مزایای این تکنولوژی پیشرفته می‌پردازیم تا دلیل محبوبیت استفاده از پنجره دوجداره در سراسر ایران و جهان آشکار گردد.

  • نگهداری و ذخیره گرما و سرما
  • مقاوم در برابر نفوذ هرگونه صدای آزاردهنده
  • برقراری امنیت پایدار به واسطه استحکام بالا
  • افزایش کیفیت و ارزش ملک
  • عدم تغییر رنگ در شرایط مختلف آب و هوایی
  • مستحکم و قدرتمند در برابر زلزله
  • جلوگیری از ایجاد بخار روی شیشه
  • برقراری بهترین میزان دید و چشم انداز در هر زمان و موقعیت
  • ناتوانی در توسعه و انتقال آتش
  • درب و پنجره در رنگ و طرح مختلف

افرادی که در مکان‌هایی مانند بانک یا طلافروشی اشتغال دارند برای حفاظت از اموال علاوه بر دزدگیر و درب ضد سرقت به دنبال تکنولوژی‌های پیشرفته و کاربردی هستند.

چنانچه شما هم جزو این دسته افراد هستید پیشنهاد می‌شود از مطالعه مقاله شیشه ضدگلوله در مشهد غافل نشوید.

 
معرفی انواع مدل‌های پنجره دو یا سه جداره

انواع پنجره دوجداره و چندجداره

پنجره‌های دوجداره بر اساس نوع بازشو، متریال بکار گرفته شده، یراق آلات و قابلیت‌های آنان به چندین بخش تبدیل می‌شوند که در ادامه به بررسی آنان می‌پردازیم.

۱- پنجره‌های دوجداره آلومینیومی

این مدل درب و پنجره‌های دوجداره با استفاده از پروفیل آلومینیومی ساخته می‌شوند و نسبت به دیگر پنجره‌ها قوی و پایدارتر هستند همچنین بدلیل نداشتن مواد شیمیایی جزیی از طبیعت محسوب می‌شوند.

۲- پنجره‌های دوجداره کشویی

مکانیزم بکار گرفته شده در این درب و پنجره‌ها به صورت ریلی است و به سمت راست یا چپ امکان باز شدن دارد.

البته لازم به ذکر است این مکانیزم نسبت به حالت لولایی توانایی عایق بودن کمتری دارد.

۳- پنجره‌های دوجداره آکاردئونی

این دسته از پنجره‌های دوجداره کاربرد بسیار زیبایی دارند زیرا با قابلیت جمع شدن تمام لنگه‌های پنجره بر روی لنگه ثابت در یک طرف تمامی موانع با فضای بیرون مانند حیاط، بالکن و پنت هاوس را از بین می‌برند و فضای داخل و بیرون را یکسان می‌کنند.

پنجره‌های مدل آکاردئونی

۴- پنجره دو جداره کلنگی

این دسته از درب و پنجره تنها از یک جهت باز و بسته می‌شوند و اغلب برای سرویس بهداشتی، حمام، راه پله و دیگر بخش‌های فرعی خانه استفاده می‌شوند.

۵- پنجره دو جداره محوری یا دایره‌ای

این نوع درب و پنجره بدلیل طراحی دشوار و طولانی مدت بسیار کمیاب هستند اما زیبایی فوق‌العاده‌ای به منزل یا محل کار شما بخشیده و جذابیت آن‌را چندین برابر افزایش می‌دهند.

۶- پنجره دو جداره خلیجی

درب و پنجره خلیجی عمدتا در سالن پذیرایی خانه‌ها به چشم می‌خورد زیرا افزون بر پدید‌آمدن هارمونی و زیبایی منحصر به فرد در خانه، موجب بزرگ‌تر نشان دادن حجم و فضا می‌شود.

یکی دیگر از هنرهایی که امروزه استفاده گسترده‌ای دارند آینه‌های مدرن و دکوراتیو هستند و یکی از کاربردهای فراوان آن‌ها بزرگ نشان دادن فضای منزل یا محل کار است به منظور آشنایی با دیگر مزایا مطلب آینه پازلی در مشهد را مطالعه نمایید.

درب و پنجره سه جداره و معرفی آن

استفاده از پنجره‌های سه جداره

توجه کنید که این نوع درب و پنجره با توجه به ساختار و مواد بکار رفته عایق مقاوم‌تری هستند و کارایی بیشتری دارند البته از قیمت بالای آن‌ها نسبت به پنجره دوجداره در مشهد نمی‌توان گذشت.

چنانچه در محل کارتان آلودگی صوتی بیش از حد استاندار است، پیشنهاد می‌شود برای کنترل سر و صدای زیاد از درب و پنجره سه جداره کمک بگیرید.

حدود قیمت نصب پنجره مخصوص و عایق صدا در مشهد

هزینه نصب پنجره دو جداره در مشهد

نصب پنجره دوجداره در مشهد توسط کادر متخصص و مجرب تیم شیشه مدرن با نهایت ظرافت و دقت انجام می‌شود.

بکارگیری افراد حرفه‌ای و باتجربه برای نصب درب و پنجره یو پی وی سی اهمیت زیادی دارد زیرا نحوه نصب و رعایت اصول ارتباط مستقیم با زیبایی و کیفیت کار خواهد داشت.
 
نصب پنجره دوجداره در مشهد با توجه به میزان توانایی نصاب، ابزار و وسایل موردنیاز، نوع درب و پنجره دوجداره و دیگر موارد متفاوت است و نمی‌توان برای آن قیمت تعیین کرد.
 
به منظور ارتباط با کارشناسان شیشه مدرن می‌توانید با ما تماس بگیرید و از قیمت اصلی تولید، طراحی و نصب پنجره دوجداره در مشهد اطلاع حاصل کنید.
نحوه برخورداری از ضمانت و خدمات پس از فروش شیشه مدرن

گارانتی و ضمانت پنجره دو جداره

جهت آرامش خاطر و اطمینان مشتریان عزیز تمامی خدمات مجموعه شیشه مدرن دارای گارانتی و خدمات پس از فروش طولانی مدت می‌باشد.

در مورد شیشه های دوجداره و چندجداره یو پی وی سی با طرح و گارانتی طولانی مدت، نوع برندی که سفارش می‌دهید نیز در زمان و نوع ضمانت نامه تاثیرگذار است.

نصب درب و پنجره عایق صدا چگونه است؟

نحوه نصب پنجره دو جداره

در ادامه اصول و مراحل نصب پنجره‌های دوجداره ذکر می‌شود.

افراد نصاب توانمند در این حوزه از تمامی مراحل زیر آگاهی دارند بنابراین با پیاده‌سازی آن‌ها مسئولیت خود را بطور کامل و در نهایت زیبایی و کیفیت به پایان می‌رسانند.

۱- بخش‌های تقسیم شده در پنجره قدیمی برش داده می‌شوند سپس در داخل فریم پنجره دوجداره سوراخی برای نصب ایجاد می‌شود پس از آن سوراخ پنجره را بر روی فریم باقی مانده پنجره قدیمی تطابق می‌دهند.

۲- از ابزار سرمته برای برای متصل کردن پنجره به فریم استفاده می‌شود.

۳- در ادامه یک شکاف بین پنجره قدیمی و جدید مشاهده می‌شود که آن‌را به وسیله چسب سیلیکون ماستیک درزبندی می‌کنند.

۴- حالا نوبت به بخش اصلی و نصب کردن پنجره دوجداره می‌رسد لذا در این هنگام داخل پنجره دوجداره قطعات پلاستیکی به نام زیر شیشه‌ای قرار داده می‌شود.

۵- در مرحله آخر یراق آلات نظم و ترتیب داده می‌شود و تست نهایی برای بررسی عملکرد صحیح و بدون مشکل پنجره دوجداره صورت می‌گیرد.

ویژگیهای بارز گروه شیشه مدرن ایران
 

گروه شیشه مدرن ایران را بیشتر بشناسید

ما در شیشه مدرن ایران با تولید و عرضه بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه با درجه کیفی A توانسته‌ایم انواع طرح های مد نظر کارفرمایان را به انجام رسانده و با خدمات پس از فروش فوق‌العاده، بالاترین میزان رضایتمندی را کسب نماییم.

انجام محاسبات دقیق و مهندسی، دستگاه های مدرن و پیشرفته، بهره‌گیری از تکنسین‌های آموزش دیده و با تجربه، گارانتی و خدمات پس از فروش بلند مدت باعث وجه تمایز تیم تخصصی شیشه مدرن از دیگر شرکت‌های رقیب شده است.

امتیاز دهید

پرسش و پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*