درب شیشه ای

درب شیشه‌ای در مشهد

اگر با انواع درب‌های شیشه‌ای و کاربرد آنها آشنایی ندارید حتما این مقاله را مطالعه کنید.

محتوای جدول

طراحی و اجرای انواع درب‌های شیشه‌ای در مشهد

شرکت شیشه مدرن ایران صفرتاصد طراحی و نصب انواع درب‌های شیشه‌ای را در مشهد با بیشترین کیفیت در کمترین زمان انجام خواهد داد. لازم به ذکر است تمامی خدمات این شرکت شامل گارانتی می‌باشد.

تلفن‌های تماس:

نمونه‌های درب شیشه‌ای

انواع درب شیشه‌ای

امروزه درب‌های شیشه‌ای جایگزین مناسبی برای درب‌های چوبی و فلزی هستند. درب شیشه‌ای در تمامی مراکز از جمله هتل، بیمارستان، ایستگاه مترو، بانک، فرودگاه، ادارات، سالن ورزشی، استخر و منازل مسکونی کاربرد دارد. استفاده از این درب‌ها به جلوگیری از هدر رفت انرژی کمک خواهد کرد.

 
درب شبشه ای ورودی ساختمان

درب شیشه‌ای ورودی ساختمان

درب شیشه‌ای مناسب برای جداسازی فضای داخل و خارج ساختمان درب کشویی می‌باشد. به طوری که یک لنگه در ثابت و لنگه دیگر در به صورت اتومات باز و بسته می‌شود. جنس این درب‌ها از شیشه‌های سکوریت نشکن بوده که در رنگ‌ها و ابعاد مختلف قابل اجرا می‌باشد.

درب شیشه ای ورود فروشگاه

درب شیشه‌ای ورودی فروشگاه‌ها

به دلیل رفت و آمد زیاد به فروشگاه‌ها و مراکز خرید در این اماکن از درب شیشه‌ای تلسکوپی استفاده می‌شود. این درب‌ها به‌راحتی و به سرعت با احساس حضور فرد باز و بسته می‌شود.

درب شیشه ای سرویس بهداشتی

درب شیشه‌ای سرویس و حمام

درب شیشه‌‌ای حمام و دستشویی علاوه بر زیبایی مزیت دیگری نیز دارد، دیگر از رطوبت و نم‌زدگی درب‌ها خبری نخواهد بود. این درب‌ها در سرویس‌های بهداشتی در رنگ‌های مات قابل سفارش می‌باشد. اگر به دلیل فضای کوچک نیاز حمام شیشه‌ای دارید حتما مقاله حمام شیشه‌ای در مشهد را مطالعه کنید و در صورت نیاز به اجرا با گروه شیشه مدرن ایران در ارتباط باشید.

درب شیشه ای فریم لس

درب شیشه‌ای فریم‌لس

این درب‌ها به دلیل دیده‌نشدن یراق‌آلات جایگاه ویژه‌ای در صنعت معماری مدرن دارد. در هر دو فضای کوچک و بزرگ قابل اجرا بوده و دارای تنوع زیاد استفاده از دستگیره بر روی درب می‌باشد. هم‌چنین در تمامی مکان‌های عمومی و مسکونی، رختکن سالن‌های ورزشی و استخرها، رستوران‌ها و سرویس‌های بهداشتی قابل اجرا خواهد بود.

درب شیشه ای فریم دار

درب شیشه‌ای فریم‌دار

جنس فریم درب‌های شیشه ای آلومینیوم و استیل بوده که نصب این فریم‌ها به دوام و مقاومت درب‌ها کمک خواهد کرد. این درب‌های شیشه‌ای در رنگ‌های مختلف متناسب با فضای محیط قابل سفارش می‌باشد. بیشتر در ورودی ساختمان‌ها، رستوران‌ها، بیمارستان‌ها و بانک‌ها از این درب‌های شیشه‌ای با قابی زیبا استفاده می‌شود.

درب شیشه ای ریلی

درب شیشه‌ای ریلی

استفاده از این درب‌ها در مکان‌هایی با فضای محدود به دلیل اشغال فضای کم توصیه می‌شود. این درب‌ها به دو صورت دستی و اتومات موجود می‌باشد. درب ورودی مغازه‌ها و  ورودی راه‌پله ساختمان‌ها می‌تواند از مدل دستی باشد. در اماکن پرتردد مانند بانک‌ها، بیمارستان‌ها و مراکز تجاری از نوع اتومات استفاده می‌کنند.

درب شیشه ای کمد دیواری و بوفه

درب‌های شیشه‌ای کمددیواری و بوفه

کمددیواری و بوفه بر اساس نیاز مشتری به رنگ‌های مات و شفاف طراحی می‌شود. این درب‌ها از صفحات شیشه‌ای در کنار چوب و یا آهن زیبایی خاصی به محیط می‌دهد. به دلیل انعکاس و بازتاب نور استفاده از درب‌های شیشه‌ای برای کمدهای دیواری اتاق خواب فضای اتاق را بزرگتر نشان خواهد داد.

مزایای استفاده از درب شیشه‌ای

  1. روشنایی بیشتر به دلیل عبور نور آقتاب
  2. کاهش مصرف انرژی برق
  3. زیبایی بخشیدن به محیط
  4. تمیز کردن آسان
  5. عدم زنگ‌زدگی در اثر رطوبت
  6. قابل سفارش در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف
  7. مقاومت بالا در برابر ضربه
  8. گزینه مناسب برای مکان‌هایی که افراد سالخوره و کودکان نیز رفت و آمد دارند.
  9. قدرت دید بهتر
  10. اشغال فضای کمتر
طراحی روی درب شیشه ای

طراحی روی درب شیشه‌ای در مشهد

۱.طراحی سندبلاست

این طراحی مخصوص مکان‌هایی که می‌خواهید دید کمتری داشته باشند مانند سرویس‌های بهداشتی می‌باشد.

 

۲.طراحی رنگی

طراحی با رنگ‌های مختلف بر روی درب‌های شیشه‌ای علاوه بر محدود کردن دید زیبایی خاصی به محیط می‌دهد. این رنگ‌ها می‌تواند متناسب با بخش‌های دیگر فضا استفاده شود.

جهت آشنایی با این صنعت مقاله  سندبلاست شیشه درمشهد را مطالعه کنید.

قیمت درب شیشه‌ای در مشهد

هزینه اجرای درب شیشه ای با توجه به مدل دلخواه شما و نوع شیشه استفاده‌شده متفاوت می‌باشد. شماره‌های زیر شما را از چگونگی قیمت‌ها مطلع خواهد کرد:

شیشه‌های مورد استفاده در درب‌های شیشه‌ای

این درب‌ها حتما از شیشه سکوریت و یا سکوریت لمینت‌شده به دلیل مقاومت بیشتر در برابر ضربه استفاده می‌شود. این شیشه‌ها می‌تواند سفید و یا رنگی باشد‌.

یراق آلات درب شیشه ای

انواع یراق‌آلات اجرای درب شیشه‌ای

  1. قفل شیشه سکوریت
  2. قفل بدون کلید شیشه سکوریت
  3. بست شیشه و نگهدارنده شیشه
  4. دستگیره درب شیشه‌ای
  5. فریم درب شیشه‌ای اتومات
  6. استوپ شیشه
  7. ریل 
  8. لولا
  9. عایق درزگیر

چرا شیشه مدرن ایران؟

شرکت شیشه مدرن ایران شرکتی باسابقه در خصوص نصب انواع درب‌های شیشه‌ای در مشهد می‌باشد. ویژگی‌های منحصر به فرد این شرکت که آن را از سایر رقبا متمایز کرده به شرح زیر است:

  • کارشناسان حرفه‌ای و زبده
  • کاهش هزینه‌های خدمات
  • گارانتی خدمات ارائه‌شده
  • استفاده از مواد مرغوب و اصلی
  • دارا بودن دستگاه‌های پیشرفته و مطابق با آخرین تکنولوژی روز دنیا
  • اتمام کار در کوتاهترین زمان ممکن

این شرکت علاوه بر اجرای درب شیشه‌ای تخصص خاصی در طراحی و اجرای بالکن شیشه‌ای در مشهد نیز دارد پیشنهاد می‌کنم حتما این مقاله را مطالعه کنید تا با رزومه این متخصصین مجرب بیشتر آشنا شوید.

امتیاز دهید

پرسش و پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*