آینه پازلی در مشهد

آینه پازلی در مشهد

برای عوض کردن دکوراسیون منزل و ایجاد یک تغییر با شکوه استفاده از آینه کاری دکوراتیو و امروزی بسیار محبوب است.

محتوای جدول

امروزه آینه‌های متنوع و پر کاربردی تولید شده که بسیاری از افراد از آن‌ها برای افزایش زیبایی دکوراسیون خانه استفاده می‌کنند از جمله این آینه‌ها می‌توان به دکوراتیو و پازلی اشاره کرد.

بهره‌گیری از آینه و ابزارآلات این چنینی مختص به اکنون نیست و سالیان سال است که از آینه در اندازه های مختلف استفاده های گسترده‌ای می‌شود اما در دنیای امروز صنعت تولید آینه پیشرفت زیادی کرده است.

در صورتی که تمایل دارید از آینه‌‌های دکوراتیو و پازلی به دلیل فواید منحصر بفردی که دارند استفاده کنید توصیه می‌شود مطلب آینه پازلی در مشهد را تا انتها مطالعه نمایید.

شرکت شیشه مدرن ایران

تولید کننده انواع آینه پازلی در مشهد

مجموعه شیشه مدرن تاکنون بیش از ۱۳ سال می‌شود که در زمینه تولید، پشتیبانی فنی و اجرای انواع پروژه های شیشه و آینه در خدمت مشتریان عزیز بوده و خدمات ارزشمندی را به هموطنان ارائه کرده است.

انواع شیشه‌های اروپایی، تزیینی، دوجداره، پازلی و دکوراتیو در این شرکت تولیدی معتبر با بهترین کیفیت و استفاده از ابزار و تجهیزات پیشرفته و حضور افراد متخصص در علم مهندسی ساخته می‌شوند.
جهت آشنایی با نحوه کار تیم شیشه مدرن و خرید آینه پازلی در مشهد می‌توانید از طریق شماره تماس های زیر با کارشناسان ما ارتباط برقرار نموده و مشاوره رایگان دریافت کنید.
تیم حرفه‌ای شیشه مدرن

اجرای انواع پروژه های آینه در مشهد

آینه کاری بر زیبایی ساختمان و دکوراسیون داخلی تاثیر زیادی می‌گذارد این هنر یکی از انواع هنرهای تجسمی و چشمگیر ایرانی است که در زمان ساسانیان توسط افراد هنرمند رونق گرفت.

متخصصان تیم شیشه مدرن این هنر را بر روی دیوارهای گچی، سیمانی، فلزی، چوبی، سرامیکی، MDF و هر جنس دیگر با استحکام و دوام بالا انجام می‌دهند.

جورچین، لوزی، مدرن، گل و بوته، کلاسیک، هندسی، آنتیک، حجمی، کهنه‌کاری انواع مختلف آینه کاری هستند که با توجه به سلیقه مشتری و میزان بودجه وی در بخش مناسب خانه اجرا می‌شوند.

به منظور آشنایی با انواع پله‌های شیشه‌ای و کاربرد آن‌ها مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

برخی از نمونه پروژه های آینه پازلی 

بررسی انواع مدل‌های آینه پازلی و دکوراتیو

معرفی مدل های آینه پازلی و دکوراتیو

بدون شک هر فردی که در خانه شما مهمان شود و خود را در آینه‌های پازلی مشاهده کند نمی‌تواند زیبایی و جذابیت آن‌را منکر شود و ایرادی از این دکوراسیون با شکوه بگیرد.

آینه پازلی در مشهد توسط مجموعه شیشه مدرن به گونه‌ای تولید می‌شود که به تکه‌های مختلفی تقسیم شده و باید افراد ماهر آن‌ها را در کنار یکدیگر به صورت منظم یا نامنظم و مخلوط قرار دهند که این وابسته به سلیقه مشتریان خوش ذوق است.

در ادامه با انواع آینه‌های پازلی و دکوراتیو آشنا می‌شویم تا تصمیم‌گیری راحت‌تر باشد.

آینه دکوراتیو شکل لوزی

آینه پازلی لوزی

استفاده از آینه‌هایی که به شکل لوزی با هم ترکیب شده‌اند امروزه از ابزارهای لوکس و محبوبی است که در بیشتر خانه‌های مسکونی قابل مشاهده است.

این قبیل آینه‌ها بدلیل تراکم حجم کوچکی را اشغال می‌کنند و زیبایی و حس خوب را به اهالی خانه هدیه می‌دهند.

آینه لوزی شکل در دو متریال شیشه‌ای و پلکسی گلاس ساخته می‌شوند. مدل شیشه‌ای نسبت به جنس دیگر استقامت بیشتری دارد اما از سنگینی و وزن زیاد آن نمی‌توان چشم‌پوشی کرد.

آینه دکوراتیو مدل مستطیل

آینه پازلی مربع یا مستطیل

این نوع آینه‌ها نیز با استفاده از دستگاه‌های مخصوص توسط افراد متخصص آینه کاری در مشهد برش می‌خورد سپس به کمک ابزارآلات تراش‌کاری به مرحله تولید و طراحی می‌رسد.

آینه پازلی در مشهد جایگزین مناسبی بجای کاغذ دیواری است و بدلیل لوکس بودن در اغلب خانه‌ها کاربرد گسترده‌ای دارد.

آینه دکوراتیو مدل آبشار

طرح آبشاری

آینه دکوراتیو با مدل آبشاری یک وسیله تزیینی است که طرحی فوق‌العاده جذاب و نوین دارد و در اندازه‌ و شکل‌های مختلف قابل تولید است.

این نوع آینه علاوه بر بخش‌های مختلف منازل مسکونی، در مکان‌های عمومی مانند هتل، شرکت، سالن‌های پذیرایی و دیگر موارد برای جذب مشتری و افزایش زیبایی فضا استفاده می‌شود.

لازم به ذکر است آینه‎‎‎‎‎های آبشاری بدلیل ظرافت و حجم کوچک در عین زیبایی و چش‌نوازی از قیمت پایین‌تری برخوردارند.

آینه کاری روی ستون

آینه کاری روی ستون

قرارگیری آینه‌های پازلی و دکوراتیو روی ستون فضای داخلی یا آپارتمان یا مجتمع مسکونی را درخشنده و جذاب می‌کند.

چنین آینه‌هایی در رنگ و طرح مختلف با بهترین کیفیت توسط گروه شیشه مدرن مشهد تولید شده و متناسب با سلیقه و خواست مشتری روی ستون خانه نصب می‌شود تا علاوه بر زیبایی خیره‌کننده فضای داخلی را نیز بزرگ و وسیع جلوه دهد.

آینه دکوراتیو مدل نامنظم و هنر آمیخته

طرح‌های نامنظم

در این نوع آینه کاری از آینه‌های مختلف دکوراتیو در کنار یکدیگر استفاده می‌شود و تولیدکنندگان سعی می‌کنند آنها را طوری کنار هم قرار دهند که همزمان با نامنظم بودن هارمونی خاص و زیبایی به ارمغان آورد.

تولید آینه های جدید با طراحی نیزه ای

مدل نیزه ای

برای تولید این طرح از اشکال مثلثی با اندازه‌های مختلف استفاده می‌کنند و زمانی که بر روی سطوح جای‌گذاری شوند از دور بدلیل خطای چشم شکسته به نظر می‌رسند به همین دلیل به آنها آینه‌های شکسته نیز می‌گویند.

 

آینه های مدل جورچین

آینه های جورچینی

با استفاده از ابزارهای ویژه مانند سی ان سی الماس برش و ابزارآلات پیشرفته بولینگ و دیاموند اشکال گوناگون و مختلف برش داده شده و طراحی صورت می‌گیرد.

در مرحله دوم بنا بر سلیقه و نوع دکوراسیون منزل با استفاده از چسب مخصوص به دیوار یا هر سطح دیگری چسبانده می‌شوند.

طرح دایره برای آینه های دکوراتیو نوین

آینه دکوراتیو مدل دایره

این نوع آینه‌ها دایره‌ای کوچک و بزرگ دارند و در کارخانه هر کدام از آنها به صورت جداگانه طراحی می‌شود لذا پس از انتخاب نوع، اندازه و رنگ می‌توانید همه آنها را با استفاده از چسب‌های آینه با توجه به سلیقه و میزان فضای خالی به دیوار بچسبانید.

آینه پازلی برجسته

آینه مدل برجسته و سه بعدی

آینه‌های سه بعدی و برجسته با اشکال مختلف چندین قرن پیش در ایتالیا ساخته شد و خیلی زود طرفداران خاص خود را پیدا کرد.

این مدل از آینه در دسته بندی تزیینی، پازلی و دکوراتیو قرار دارد و غالبا در پذیرایی و سالن ناهارخوری آپارتمان‌های مرفه نشین نصب می‌شود. 

معرفی آینه دکوراتیو مدل آجری

آینه آجری

آینه دکوراتیو آجری از جذاب‌ترین اشکال پازلی محسوب می‌شود به همین دلیل اغلب افراد از این مدل آینه در محل سکونت خود استفاده می‌کنند.

این طرح به صورت رنگ‌های مختلف برنز، طلایی، مسی، دودی و آبی و سبز تولید می‌شود.

آشنایی با آینه های خاص فرم

آینه های فرم

از وسایل موردنیاز و اساسی هر خانه‌ای محسوب می‌شود و در منعکس کردن نور نقش مهمی را ایفا می‌کند.

این مدل آینه‌ها نه تنها نور اتاق را افزایش می‌دهد بلکه در افزایش بزرگی و زیبایی اتاق‌ها تبحر دارند. همچنین علاوه بر این مزایا آینه‌های فرم از کیفیت بالاتری برخوردارند.

آینه طرح گل

طرح‌ های گل

بدون شک آینه‌های دکوراتیو که از اشکال گوناگون گل تشکیل شده‌اند نسبت به آینه پازلی مربع، مستطیل، دایره و دیگر موارد که به نسبت ساده‌تر هستند زیبایی ظاهری افزون‌تری دارند.

چنانچه تمایل دارید آپارتمان خود را بازسازی کرده و دکوراسیون آن‌را کاملا تغییر دهید می‌توانید از این نوع آینه‌ها استفاده کنید.

البته لازم به ذکر است طرح‌های گل صرفا برای منازل بکار برده می‌شوند و در فضای تجاری و شرکتی جایی ندارند.

سفارش و خرید انواع آینه دکوراتیو فانتزی

آینه دیواری فانتزی

در دنیای امروزی استفاده از آینه‌های طرح‌دار و فانتزی در اتاق‌های خانه، مزون‌ها، تالار و سالن‌های آرایشی و بهداشتی توجه مراجعه کنندگان را به خود جلب می‌کند.

معماران داخلی بدلیل اینکه متمرکز بر تزیین نواحی مختلف خانه به بهترین نحو هستند هماره در تلاشند تا طرح‌های نو و شیک برای متحول کردن دکوراسیون داخلی تولید کنند.

برای یکی از طرح‌های پرطرفدار امروز آینه‌های فانتزی را می‌توان نام برد.

تولید انواع آینه دکوراتیو با توجه به سلیقه و خواسته مشتری

مدل های سفارشی

علاوه بر تمامی آینه‌های فوق که به تفصیل توضیح داده شد، پس از ارائه مشاوره توسط کارشناسان مجرب این مجموعه می‌توانید سلیقه و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

متخصصان تیم شیشه مدرن با بهره‌گیری از انواع تجهیزات پیشرفته هر مدل و نوع آینه حتی طرح‌های اروپایی که شما در نظر دارید را با بهترین کیفیت و استفاده از جنس مرغوب و خالص در کوتاه‌ترین زمان ممکن برایتان پیاده‌سازی و طراحی می‌کنند.

مزایای آینه کاری

تاثیر آینه دکوراتیو بر زیبایی دکوراسیون داخلی

بهره‌گیری از آینه‌های دکوراتیو یا پازلی علاوه بر از بین بردن سادگی محیط، فضای خانه شما را بسیار لوکس و مدرن کرده و به آن جذابیت خاصی می‌بخشد.

پیش‌تر اشاره کردیم که استفاده از انواع آینه‌های پازلی با توجه به سلیقه و دیگر وسایل منزل انتخابی اصولی و منحصر بفرد زیرا شما در چنین شرایطی می‌توانید با یک تیر چند نشان بزنید.

یعنی علاوه بر اینکه می‌توانید میزان نوردهی در فضای منزل خود را افزایش دهید، چنانچه هرگونه نقص و ترک در دیوار خود دارید با قراردادن آینه می‌توانید به سادگی آن‌را بپوشانید.

فناروی و ابزارآلات مختلف امروزه کاربردهای گسترده‌ای برای بشر دارند سندبلاست شیشه به منظور مات شدن شیشه‌ها و حفظ حریم خصوصی در محل کار بسیار کاربرد دارد.

نحوه طراحی روی آینه پازلی

طراحی روی آینه

پیاده‌سازی نقاشی و طرح‌های زیبا از دوران قدیم در اسلام رواج داشته و هنرمندان مسلمان و خوش ذوق نقش زیادی در شکل‌گیری آن داشتند.

نقاشی روی آینه در گذشته بیشتر با رنگ روغن و گواش انجام می‌شد اما امروزه بدلیل پیشرفت صنایع مختلف به ویژه هنر از تکنیک‌های مختلفی برای طراحی روی آینه علی الخصوص ویترای استفاده می‌شود.

البته این هنر از هر کسی ساخته نیست و برای رسیدن به بهترین نتیجه لازم است توسط افراد آموزش دیده و ماهر صورت گیرد.

حدود هزینه نصب آینه دکوراتیو توسط افراد متخصص در سراسر مشهد

قیمت آینه پازلی در مشهد

در نظر داشته باشید که تنوع این نوع آینه که به تازگی میان مردم به محبوبیت حداکثری رسیده بسیار زیاد است و علاوه بر آن، عواملی مانند جنس، مدل، رنگ، اندازه و نحوه نصب هر آینه پازلی یا دکوراتیو در تعیین قیمت نقش زیادی را ایفا می‌کند.

بطور کلی حداقل قیمت آینه پازلی در مشهد از ۵۰۰ هزار تومان شروع شده و با توجه به خواسته مشتری افزایش می‌یابد.

چگونگی نظافت و پاکیزه نکه داشتن آینه های پازلی

آینه پازلی خود را چگونه تمیز کنیم؟

استفاده از آب به همراه مواد شیمیایی راه حل مناسبی برای پاک‌کردن آینه نسبتا تمیز و عاری از آلودگی است.

چنانچه آینه در محلی قرار دارد که لکه‌های چربی و کثیفی زیادی روی آن ایجاد شده باید علاوه بر ترکیب آب و مواد شوینده شیمیایی، از محلول آب، سرکه و الکل بهره ببرید.

پس از اسپری کردن محلول روی آینه دکوراتیو در وهله اول با یک روزنامه آن‌را پاک کنید سپس با حوصله و کمک گرفتن از یک دستمال مخصوص تمیز رطوبت شیشه را از بین ببرید.

استفاده از کدام نوع آینه دکوراتیو برای مستاجران توصیه می‌شود؟

مدل های آینه پازلی قابل استفاده برای مستاجران

اگر در خانه خودتان نیستید و تمایل دارید یکی از مدل‌های مختلف آینه پازلی را انتخاب و سفارش دهید نگران نباشید.

طرح‌های فرم دار و فانتزی که سهولت در جابجایی و حمل و نقل داشته باشد بهترین انتخاب برای افرادی است که مستاجر هستند زیرا با استفاده از چسب برای قرار دادن دیگر آینه‌ها بر روی دیوار ممکن است زمان اسباب کشی بدلیل گذشت زمان به دیوار آسیب وارد و کاغذ دیواری را خراب کند.

 

آیا نصب آینه پازلی باید توسط افراد متخصص صورت گیرد؟

آیا نصب آینه دکوراتیو نیاز به نصاب متخصص دارد؟

دقت داشته باشید نصب آینه بدلیل حساسیت و ظرافت کار بهتر است توسط افراد با سابقه انجام شود تا بتوانید از درستی و کیفیت قرارگیری آینه اطمینان حاصل کنید.

البته در برخی موارد که مدل آینه طرحی مشخص، کلی و ساده دارد با رعایت نکات مهم که در ادامه ذکر می‌شود می‌توانید خودتان آن‌را انجام دهید.

توصیه می‌شود پیش از شروع نصب آینه با مشاوران شیشه مدرن مشهد تماس بگیرید و اطلاعات کافی را از کارشناسان دریافت نمایید.

چه نکاتی را برای نصب آینه پازلی باید در نظر گرفت؟

بایدها و نبایدهای نصب آینه در دکوراسیون خانه

همانطور که گفته شد آینه یکی از وسایل مهم و پرکاربرد در منازل است و علاوه بر افزایش زیبایی فضای خانه، آن‌را بزرگ و روشن جلوه می‌دهد.

پیش از اینکه اقدام به نصب آینه کنید باید توضیحات و دستورالعمل‌های لازم را بدانید تا به راحتی از وجود آن در دکوراسیون خانه خود لذت ببرید.

۱- سعی کنید آینه‌ را با شیب پایین نصب کنید در این صورت انعکاس نور بیشتر می‌شود.

۲- برای نمود بیشتر و افزایش روشنایی می‌توانید چندین آینه را در کنار یکدیگر نصب کنید.

۳- به گیره یا قلاب پشت آینه دقت کنید تا از فرایند استحکام آن روی دیوار مطمئن شوید.

۴- اگر سقف اتاق بلند است استفاده از آینه‌های پازلی عمودی توصیه می‌شود.

۵- چنانچه دیوارهای خانه بلند و عریض است استفاده از آینه‌های افقی دکوراتیو بهتر است.

۶- چسب مخصوصی که برای نصب آینه تهیه می‌کنید باید در مقابل رطوبت مستحکم باشد.

۷- در صورتی که از میخ و دریل برای نصب آینه استفاده می‌کنید حتما اندازه گیری و تعیین مکان را دقیق انجام دهید.

شرکت شیشه مدرن ایران

نحوه سفارش آینه پازلی در مشهد

متشکریم از این که تا پایان مطلب آینه پازلی در مشهد ما را همراهی نمودید.

فراموش نکنید که انتخاب آینه‌های دکوراتیو و پازلی بدلیل شدت تنوع و زیبایی کاری دشوار است بنابراین به منظور سفارش هر نوع آینه دکوراتیو تنها کافیست تلفن همراه خود را بردارید و با مشاوران مجموعه شیشه مدرن تماس حاصل نمایید و از راهنمایی های فوق‌العاده آنان که سابقه چندین ساله در این امور دارند استفاده کنید.

 

امتیاز دهید

پرسش و پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*