تولیدی آینه دکوراتیو

تولیدی آینه دکوراتیو

آینه‌های دکوراتیو همان آینه‌های معمولی هستند که پس از ساخت توسط دستگاه‌های هوشمند تراش‌‌خورده یا کهنه کاری شده و یا خطوط و طراحی‌هایی روی آن‌ها انجام می‌شود و سپس پس از تضمین کیفیت به مشتریان عرضه می‌گردد.

محتوای جدول

آینه‌های دکوراتیو همانطور که از نامشان مشخص است از بهترین گزینه‌ها برای طراحی چیدمان داخلی ساختمان‌های اداری، تفریحی و مسکونی هستند و بدلیل استقبال گسترده مردم شرکت‌های  تولیدی آینه دکوراتیو روز به روز در حال افزایش است.

خرید آینه پازلی یا دکوراتیو را به شما توصیه می‌کنیم زیرا در عین حجم کمی که اشغال می‌کنند و قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای که دارند، مدرنیته و جذاب‌شدن هر مکان را تضمین می‌دهند.

شرکت شیشه مدرن ایران

مرکز تولیدی آینه دکوراتیو در ایران

شرکت حرفه‌ای شیشه مدرن با هدف تولید و اجرای انواع محصولات شیشه و آینه مدرن با بهترین کیفیت بیش از ۳ دهه است که تاسیس شده است.

این مجموعه تاکنون همواره قدمی پیشرو در زمینه ارائه خدمات بی‌مانند به مشتریان برداشته است.

برای آنکه هر تولیدی آینه دکوراتیو بتواند محصولاتی بی‌نقص و ماندگار به خریداران عرضه کند، باید از تجهیزات و ابزارآلات پیشرفته و مدرن نظیر میزهای CNC پنج محوره، دستگاه لیزر دقیق CNC، دستگاه مدرن سند‌بلاست شیشه و آینه، دستگاه های تراش و ابزار زنی لبه‌ها و از همه مهم‌تر مهندسین مجرب و متخصص برخوردار باشد.

کاربرد آینه های دکوراتیو

چنانچه بخواهید دکوراسیون داخلی محل سکونت خود را به دکوری لوکس و چشم‌نواز تغییر دهید توصیه می‌شود در اولین گام از خدمات آینه‌کاری در منزل خود بهره‌مند شوید.

از این دیوارپوش‌های خلاقانه و دلپسند می‌توانید در اتاق‌های پذیرایی و نشیمن، اتاق خواب، حمام و سرویس بهداشتی برای چندین برابر شدن زیبایی دیوارها استفاده نمایید.

علاوه بر اماکن مسکونی و ساختمان‌ها، محل‌های تجاری مانند پاساژها، کافه‌ها و رستوران‌ها نیز از آینه پازلی برای جلوه بخشیدن به محل کار خود جهت جلب توجه مشتریان بهره می گیرند.

نوع آینه های دکوراتیو

درباره تنوع طرح و رنگ و اندازه آینه‌های پازلی هر چه بگوییم اغراق نکرده‌ایم زیرا انواع مختلف این آینه‌ها حتی سخت سلیقه‌ترین افراد را نیز به مجذوب خود می‌کنند.

اکنون قصد داریم به بررسی کیفیت آینه‌های دکوراتیو بپردازیم و ذکر کنیم که کدام جنس از آن بهتر و بادوام‌تر در مقایسه با سایر آینه‌های پازلی است.

۱- آینه تولیدشده با جیوه نیترات آلومینیوم

بهره‌گیری از این نوع جیوه در ساخت و طراحی آینه‌ها مقرون‌به‌صرفه بوده و قیمت پایین‌تری دارد اما در عین حال کیفیت کار کاهش یافته و دوام زیادی نخواهد داشت.

۲- آینه تولیدشده با جیوه نیترات نقره

استفاده از جیوه دارای نیترات نقره علاوه بر کیفیت مرغوب و بالایی که به آینه دکوراتیو می‌بخشد، از خوردگی آن نیز جلوگیری می‌کند.

۳- آینه‌های با جنس پلکسی

ظرافت و وزن پایین این نوع از آینه‌های پازلی به علاوه نداشتن لبه‌های برنده و تیز را در برقراری ایمنی مناسب نمی‌توان نادیده گرفت اما بسیار شکننده هستند.

۴- آینه تولید شده با شیشه سندبلاست 

از این نوع آینه‌ها معمولا در مراکز تجاری استفاده می‌شود و بر روی آن‌ها نقوش و طرح‌هایی حک شده که باعث مات شدن شیشه شده‌اند.

معمولا شیشه سندبلاست با یک لایه لمینت پوشانده می‌شود، به همین دلیل به شیشه سکوریت تبدیل شده و در برابر ضربه نیز مقاومت بالایی دارد.

رنگ بندی آینه های دکوراتیو

در کارخانه‌های بزرگ و برتر، آینه های پازلی یا دکوراتیو، در رنگ‌های متنوع و مرغوبی که ماندگاری و دوام بالایی نیز دارند از جمله سفید، برنز، مسی، طلایی، بنفش و دودی قابل تولید است و پس از تست کیفیت محصول، به خریداران محترم عرضه می‌گردد.

مدل های مرسوم آینه های دکوراتیو

در ادامه به منظور اینکه بتوانید با چندین مدل معروف و پرکاربرد آینه‌های دکوراتیو آشنا شده و از آن‌ها برای منازل دارای چیدمان کلاسیک و مدرن خود استفاده کنید با ما همراه باشید.

آینه‌های دکوراتیو قدی 

استفاده از این نوع آینه‌ها علاوه بر منازل و اتاق خواب در دپارتمان‌ها و دفاتر کار نیز رواج زیادی دارد.

افزایش نوردهی و لوکس و شیک شدن فضا از جمله کاربردهای آینه دکوراتیو قدی محسوب می‌شود.

آینه دکوراتیو پازل مانند

در این مدل تکه‌های آینه در اندازه و ابعاد مختلف تراشیده شده و به شکل پازل در کنار یکدیگر بر روی دیوار قرار می‌گیرند تا دیوارپوشی زیبا و لذت‌بخش را به ارمغان آورند.

آینه دکوراتیو مخصوص اتاق کودک

شما می‌توانید برای کودک دلبندتان طرح‌های خاص شخصیت‌های برنامه کودک مانند موش و گربه، پرنسس، اسب تک شاخ و اشکال دیگر عروسک‌های دخترانه و پسرانه را سفارش دهید تا آینه دکوراتیو بدان شکل طراحی شود.

آینه دکوراتیو کاشی مانند

حکاکی برجسته و زیبا بر روی آینه و شبیه کردن آن به تایل‌های کاشی یکی از انواع مدل‌های تولیدی آینه دکوراتیو هست که کنار همدیگر قرار گرفته و بروی دیوار موردنظر نصب می‌شود تا طراحی خیره‌کننده را به منزل یا محل کار شما هدیه دهد.

تولید انواع آینه دکوراتیو با توجه به سلیقه و خواسته مشتری

انواع آینه های پازلی

آینه پازلی در مشهد توسط مجموعه شیشه مدرن به گونه‌ای تولید می‌شود که به تکه‌های مختلفی تقسیم شده و باید افراد ماهر آن‌ها را در کنار یکدیگر به صورت منظم یا نامنظم و مخلوط قرار دهند که این وابسته به سلیقه مشتریان خوش ذوق است.

در ادامه با انواع آینه‌های پازلی و دکوراتیو آشنا می‌شویم تا تصمیم‌گیری راحت‌تر باشد.

آینه دکوراتیو مدل گرد

این نوع آینه‌ها دایره‌ای کوچک و بزرگ دارند و در کارخانه هر کدام از آنها به صورت جداگانه طراحی می‌شود لذا پس از انتخاب نوع، اندازه و رنگ می‌توانید همه آنها را با استفاده از چسب‌های آینه با توجه به سلیقه و میزان فضای خالی به دیوار بچسبانید.

تولید آینه های جدید با طراحی نیزه ای

مدل نیزه ای

برای تولید این طرح از اشکال مثلثی با اندازه‌های مختلف استفاده می‌کنند و زمانی که بر روی سطوح جای‌گذاری شوند از دور بدلیل خطای چشم شکسته به نظر می‌رسند به همین دلیل به آنها آینه‌های شکسته نیز می‌گویند.

آینه پازلی برجسته

آینه مدل برجسته و سه بعدی

آینه‌های سه بعدی و برجسته با اشکال مختلف چندین قرن پیش در ایتالیا ساخته شد و خیلی زود طرفداران خاص خود را پیدا کرد.

این مدل از آینه در دسته بندی تزیینی، پازلی و دکوراتیو قرار دارد و غالبا در پذیرایی و سالن ناهارخوری آپارتمان‌های مرفه نشین نصب می‌شود. 

معرفی آینه دکوراتیو مدل آجری

آینه آجری

آینه دکوراتیو آجری از جذاب‌ترین اشکال پازلی محسوب می‌شود به همین دلیل اغلب افراد از این مدل آینه در محل سکونت خود استفاده می‌کنند.

این طرح به صورت رنگ‌های مختلف برنز، طلایی، مسی، دودی و آبی و سبز تولید می‌شود.

طرح‌ های گل

بدون شک آینه‌های دکوراتیو که از اشکال گوناگون گل تشکیل شده‌اند نسبت به آینه پازلی مربع، مستطیل، دایره و دیگر موارد که به نسبت ساده‌تر هستند زیبایی ظاهری افزون‌تری دارند.

چنانچه تمایل دارید آپارتمان خود را بازسازی کرده و دکوراسیون آن‌را کاملا تغییر دهید می‌توانید از این نوع آینه‌ها استفاده کنید.

البته لازم به ذکر است طرح‌های گل صرفا برای منازل بکار برده می‌شوند و در فضای تجاری و شرکتی جایی ندارند.

آینه های دکوراتیو سراسری

این نوع از آینه‌های دکوراتیو طول یا عرض زیادی دارند به‌گونه‌ای که سراسر دیوار، ستون یا سقف را پوشش می‌دهند لذا برای خرید این دسته از آینه‌ها باید دقت کافی را به خرج دهید تا اندازه‌ای متناسب با دیوار موردنظرتان داشته باشد. 

استفاده از کدام نوع آینه دکوراتیو برای مستاجران توصیه می‌شود؟

طرح‌های خاص آینه‌های دکوراتیو

علاوه بر تمامی آینه‌های فوق که به تفصیل توضیح داده شد، پس از ارائه مشاوره توسط کارشناسان مجرب این مجموعه می‌توانید سلیقه و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

متخصصان تیم شیشه مدرن با بهره‌گیری از انواع تجهیزات پیشرفته هر مدل و نوع آینه حتی طرح‌های اروپایی که شما در نظر دارید را با بهترین کیفیت و استفاده از جنس مرغوب و خالص در کوتاه‌ترین زمان ممکن برایتان پیاده‌سازی و طراحی می‌کنند.

پارتیشن آینه ای

پارتیشن یک جداکننده فضاها محسوب می‌شود که به مثابه دیوار نیز عمل می‌کند.

شما می‌توانید با یک تیر چند نشان بزنید یعنی هم برای دو یا چند فضای موردنظر خود را به وسیله پارتیشن آینه‌ای از یکدیگر جدا کنید و هم از آن برای مشاهده خود استفاده کرده و برای زیباسازی و جذابیت فضا نیز از آن بهره ببرید.

اجرای پارتیشن‌های شیشه‌ای در دپارتمان‌های تجاری و اداری بسیار متداول بوده و علاوه بر حفظ حریم خصوصی، ظاهر شیک و منحصربفردی به دفتر کار می‌بخشد.

انواع آینه های دکوراتیو نور دار

در بخش تولیدی آینه دکوراتیو پس از ساخت و طراحی آینه‌ها، در کنار آن‌ها چراغ LED کار گذاشته می‌شود تا زیبایی خاص بوجودآمده را چندین برابر افزایش داده و جلوه آن‌را نیز بیشتر می‌کنند.

آینه‌های نوردار دو دو نوع هالیوودی و بک لایت تولید می‌شوند که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند.

در آینه‌های بک لایت چراغ نواری که نور ملایمی را از خود متلالی می‌سازد قرار گرفته شده و زیبایی ظاهری بیشتری نسبت به آینه‌های هالیوودی دارد.

در ساخت آینه‌های هالووین از لامپ‌های حبابی استفاده شده و بیشتر به‌عنوان میز گریم و آرایش شناخته می‌شوند.

تولید انواع آینه های کهنه کاری دکوراتیو

به فرایند اجرای طرح‌های قدیمی و پراکنده بر روی شیشه قبل از تبدیل آن به آینه دکوراتیو آینه پتینه می‌گویند که ظهور آن کشور ایتالیا بود اما طولی نکشید که در تمام جهان پیاده‌سازی این هنر معروف شد.

به عبارتی دیگر در این مدل آینه قسمت‌های مختلف جیوه بطور عمد توسط طراح دچار کهنگی و فرسودگی می‌شود تا نقش و نگاری جذاب و قدیمی پدید آید.

مزایای خرید از تولید کننده آینه دکوراتیو

امروزه صرفه‌جویی در هزینه‌های اضافی در عین خرید محصولات ایده‌آل از دغدغه تمامی اعضای خانواده محسوب می‌شود.

درست است که خرید مستقیم از عرضه کننده از گذشته رایج بوده است اما اکنون باتوجه به تورم اقتصادی بالا و بسیاری از دلایل دیگر که در ادامه به آن می‌پردازیم اهمیت بیشتری نسبت به دوران قبل پیدا کرده است.

۱- آینه‌های تزیینی با نازل‌ترین قیمت به فروشنده اعطا می‌شود.

۲- بدلیل اینکه جابجایی فقط یکبار صورت می‌گیرد از هرگونه خطر آسیب دیدگی کالا جلوگیری می‌شود.

۳- با خرید جدیدترین محصولات به صورت مستقیم گارانتی و تاریخ انقضای بیشتری از کالا در اختیار شماست.

۴- شما می‌توانید کالا را در کارخانه بررسی کنید و از عدم خرابی آن اطمینان حاصل نمایید.

۵- می‌توانید با تولیدات بهتر و جدیدتر نیز آشنا شده و زیر قیمت بازار اقدام به خرید آن‌ها نمایید.

قیمت آینه دکوراتیو به چه عواملی بستگی دارد؟

طرح، رنگ، جنس، اندازه، نوع تراش‌کاری، تعداد تکه و قطعات، مرغوبیت، میزان جزئیات و سختی کار در بررسی و تعیین قیمت آینه دکوراتیو تاثیر بسزایی دارد.

آینه‌ها از گذشته نماد پاکیزگی و بی‌آلایشی هستند و خانه بدون آینه دلسرد و خالی از احساس است.

امروزه از آینه‌ها علاوه بر کارکرد اصلی خودشان برای مسحور کردن چشم افراد بدلیل زیبایی خیره کننده و خاص به عنوان یکی از اصلی‌ترین ملزومات دکوراسیون منزل و محل کار استفاده می‌شود.

برای دریافت مشاوره با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید 

امتیاز دهید

پرسش و پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*