خرید شیشه رنگی

خرید شیشه رنگی

محتوای جدول

شیشه رنگی

از دیرباز شیشه رنگی که از آهک، کربنات سدیم و سلیس ساخته شده است در معماری ساختمان استفاده می‌شد. در واقع پس از تابش نور خورشید و یا نور مصنوعی طیف گسترده ای از رنگ‌ها در کنار هم به نمایش در آمده و باعث زیبایی بصری محیط می‌شود. شیشه‌های رنگی کاملا نشکن می‌باشند. این ویژگی سبب استفاده از شیشه رنگی در ساختمان سازی و به منظور زیبایی دکوراسیون داخلی می‌شود.
کاربرد شیشه رنگی

کاربردهای اصلی شیشه رنگی

  1. ساخت پارتیشن اداری
  2. طراحی کابینت آشپزخانه
  3. میز
  4. ویترین‌های تزیینی
  5. دیوارپوش
  6. نمای ساختمان
  7. ساخت اکسسوری
  8. کفپوش

انواع شیشه رنگی

امروزه شیشه‌های رنگی در دکوراسیون داخلی بسیار استفاده می شوند که از سه متریال شیشه، رنگ، لمینت تشکیل شده است. شیشه‌های رنگی با توجه به طرح، ضخامت و رنگ بندی در انواع مختلفی در بازار موجود هستند. این شیشه‌ها به سه دسته مات (متلوکس)، براق (لاکوبل)، متالیک (متلاک) تقسیم می‌شوند که در ادامه هریک از آن ها را توضیح می‌دهیم.

بلوک شیشه رنگی

بلوک شیشه رنگی

گلاس بلاک یا بلوک شیشه ای رنگی به قطعاتی گفته می‌شود، که از جنس شیشه درست می‌شوند. برای اتصال بلوک شیشه رنگی معمولا از جدا کننده یا ملات استفاده می‌شود. این نوع شیشه‌ها علاوه بر جنبه‌های تزئینی، کاربردهای مختلفی دارند. امروزه بلوک شیشه رنگی در معماری نقش مهمی را ایفا می‌کند و بسیاری از طراحان از این محصول برای ایجاد فضاهای دکوراتیو استفاده می‌کنند.

کاربرد بلوک شیشه ای رنگی

  1. سقف‌های پاسیو
  2. برای جداسازی و تفکیک فضای داخلی
  3. اجرا بر روی دیوار، نمای داخلی و خارجی                                                 
  4. اجرا در دیواره های استخر
  5. قابلیت پارتیشن بندی (جدا سازی) فضاهای داخلی ساختمان
  6. مطب

شیشه لاکوبل

این شیشه نوعی شیشه مسطح می‌باشد که یک طرف آن با رنگ پوشانده شده است. در اصطلاح به شیشه‌های پشت رنگی، لاکوبل می‌گویند. شیشه لاکوبل از جمله شیشه‌هایی است که در برابر سقوط و شکست مقاومت  بسیار بالایی دارند. ظاهر این شیشه‌ها براق، منحصر به فرد است  و به همین علت در طراحی دکوراسیون داخلی به عنوان شیشه دکوراتیو استفاده می‌شوند. شیشه لاکوبل دارای مزایای زیادی مانند قابل شستشو و ضد خش، نصب و نگهداری آسان و مقاوم در برابر شوک حرارتی است.

کاربرد شیشه لاکوبل

  1. دفاتر اداری و تجاری
  2. دیوارپوش شرکت‌ها
  3. ساخت کابینت
  4. داخل کابین آسانسور
  5. پوشش نمای ساختمان
  6. آشپزخانه‌ها
  7. سرویس‌های بهداشتی
شیشه رنگی(لاکوبل)

شیشه لمینت رنگی

شیشه لمینت رنگی یکی از انواع شیشه های پرکاربرد در صنعت شیشه و ساختمان محسوب می‌شود. شیشه‌های لمینت از استحکام و مقاومت بالاتری در مقایسه با شیشه‌های معمولی برخوردار هستند. حتی زمانیکه شکسته می‌شوند، به شکل  قطعه قطعه شده نخواهند ریخت.

     کاربرد شیشه لمینت رنگی

  1. تراس و حفاظ شیشه ای
  2. دیوارها و پارتیشن‌های شیشه ای
  3. پله شیشه ای
شیشه رنگی(لمینت)

شیشه رنگی سندبلاست

به نوعی از شیشه‌ها که در فرایندی مخصوص مات می‌شوند، سندبلاست گفته می‌شود. در این شیشه عمل سندبلاست باعث مات شدن شیشه از طریق پاشیدن شن و ماسه با شدت زیاد بر روی هر نوع شیشه ای  می‌شود. برای سندبلاست کردن شیشه‌ها از نوعی ماسه خاص استفاده می‌شود که با فشار آن را بر روی شیشه‌ها می‌پاشند.

از شیشه سندبلاست برای جلوگیری از دیده شدن فضای داخلی استفاده می‌شود. برای جلوگیری از دید علاوه بر مات کردن، می‌توان طرح‌ها و نقش‌های مختلفی را بر روی شیشه ایجاد کرد.

 کاربرد شیشه رنگی سندبلاست

  1. حمام
  2. آشپزخانه
  3. سرویس بهداشتی
  4. شیشه بالکن
شیشه رنگی(سندبلاست)

اجزای تشکیل دهنده شیشه رنگی

شیشه‌های رنگی از اجزای مختلفی مانند آهن، طلا، کبالت، منگنز، اورانیوم و نقره ساخته شده است که کاربردهای فراوانی دارد. به عنوان مثال با اضافه کردن کمی ناخالصی آهن به شیشه رنگ سبز ایجاد می‌شود. همچنین با اضافه کردن مقداری ناخالصی‌های یونی به فلزات می‌توانیم دیگر رنگ‌ها را به دست آوریم.

ضخامت شیشه رنگی

شیشه‌های رنگی در ضخامت ۴-۲۰ میل در بازار موجود می‌باشند. از شیشه‌های رنگی با توجه به ضخامت آن‌ها به راحتی می‌توان در فضاهای گوناگون استفاده کرد.

۴ میل

شیشه رنگی با ضخامت ۴ میل کاربردهای مختلفی از جمله نمای درب کابینت، نمای درب کمد دیواری و … دارد.

۵ و ۶ میل

شیشه‌های رنگی با ضخامت ۵ و ۶ میل بیشترین مصرف را در معماری و  دکوراسیون داخلی دارند. اکثرا از این سایز شیشه بعنوان دیوار پوش دکوراتیو و تخته وایت برد شیشه ای استفاده می شود.

۱۰ میل

اصلی ترین کاربرد این سایز شیشه بعنوان صفحه کابینت، رومیزی و نمای ساختمان می باشد.

۱۶ و ۲۰ میل

بیشترین کاربرد شیشه رنگی ضخیم بعنوان صفحه کابینت، اوپن آشپزخانه، میز کنفرانس و میزهای دکوری و فضای باز است.

شیشه رنگی پنجره

یکی از انواع شیشه‌های رنگی پرطرفدار در ایران که کاربرد فراوانی در منازل قدیمی، مساجد و مکان‌های مذهبی دارد. شیشه ای زیبا در مدل‌های متنوع و سایزهای مختلف با رنگ‌های دلخواه که از کنار هم قرار دادن آن‌ها نمایی زیبا و دلنشین بوجود می‌آید. شیشه رنگی پنجره با ترکیب نور خصوصا در مناطق کویری زیبایی قاب پنجره را دوچندان می‌کند. قیمت شیشه رنگی پنجره بستگی به طرح، نوع و اندازه آن متفاوت می‌باشد. این متریال زیبا هرچه ضخیم تر و شفاف تر باشد به طبع قیمت بالاتری دارد.
شیشه رنگی پنجره

شیشه رنگی سنتی

شیشه رنگی سنتی در واقع همان شیشه‌های رنگی ماتی است که در منازل قدیمی یافت می‌شد. این نوع شیشه رنگی نیز همانند شیشه پنجره در طیف‌های مختلف رنگی بسته به رنگ دکوراسیون منزل تولید می‌شود. شیشه رنگی سنتی به منظور جلوه بخشیدن به محل سکونت در پنجره‌های ارسی نصب می‌شود. به منظور استعلام قیمت شیشه رنگی سنتی کافیست با شماره‌های درج شده در این مقاله تماس بگیرید.
شیشه رنگی سنتی

قیمت شیشه رنگی در مشهد

عوامل مختلفی بر قیمت شیشه‌های رنگی تاثیر دارند که در این قسمت به بعضی از آن‌ها اشاره می‌کنیم:

۱.ابعاد:

ابعاد شیشه‌های رنگی در نحوه قیمت گذاری آن‌ها بسیار تاثیر گذار م‌ باشند. هرچه سایز شیشه بزرگتر باشد قیمت آن هم به مراتب بیشتر می‌شود. بنابراین در زمان خرید سعی کنید که شیشه ای متناسب با محیط مورد نظر خود انتخاب نمایید تا دیگر هزینه اضافی پرداخت نکنید.

۲.طرح:

طرح شیشه یکی از موارد دیگری است که بر روی قیمت آن اثر دارد. هر چه طرح روی شیشه با ظرافت‌تر باشد طبیعتا هزینه آن نیز بیشتر می‌شود. به طوری که شیشه ای با طرح خوب و زیبا از شیشه ای با طرح معمولی و بدون طرح قیمت بالاتری دارد.

۳.کیفیت:

یکی از عوامل دیگری که در قیمت شیشه‌های رنگی تاثیر زیادی دارد، کیفیت شیشه رنگی است. به طوری که هر چه کیفیت و مرغوبیت شیشه بالاتر برود، بر قیمت شیشه‌های رنگی نیز تاثیر بیشتری می‌گذارد.

خرید شیشه رنگی مشهد از شیشه مدرن 

این مجموعه با بهره گیری از تکنسین‌های آموزش دیده و با تجربه بیشتر از سی سال است که در زمینه پروژه‌های مختلف به هموطنان عزیز در سراسر کشور خدمت رسانی می کند. در شیشه مدرن ما با استفاده از انجام محاسبات دقیق و دستگاه‌های پیشرفته توانسته ایم بهترین کیفیت شیشه‌ها را تولید کنیم و با ارائه خدمات پس از فروش بلندمدت به مشتریان بالاترین میزان رضایت مشتری را کسب نماییم. اگر قصد خرید شیشه رنگی را دارید، کافیست با شماره‌های زیر تماس گرفته تا کارشناسان فنی  ما در انتخاب صحیح متراژ و ضخامت شیشه شما راهنمایی کنند.

تلفن‌های تماس جهت خرید شیشه رنگی در مشهد:

مزایای استفاده از شیشه رنگی

مزایای استفاده از شیشه رنگی

  1. کاهش گرما و نور آفتاب
  2. ایجاد حس آرامش
  3. افزایش روحیه
  4. انعکاس نور در رنگ‌های مختلف
  5. امکان عدم دید فضای داخلی از بیرون
  6. نظافت بسیار ساده و راحت
  7. مقاومت در برابر ضربه و حرارت
  8. درخشندگی و شفافیت زیاد

جمع بندی

استفاده از شیشه رنگی به دلیل مزایای بیشماری که دارد در ایجاد تنوع در فضای داخلی منازل و یا محیط کار تاثیر بسزایی دارد. شیشه رنگی مشهد که توسط شرکت شیشه مدرن ایران تهیه می‌شود کاملا با کیفیت بوده و از قیمت مناسبی برخوردار است. لذا جهت خرید شیشه رنگی می‌توانید با شماره‌های زیر تماس بگیرید:

تلفن تماس:

سوالات متداول

خیر. ولی به دلیل رنگی بودن شیشه خط ها راحت تر دیده می شوند.

 

برای تست کیفیت شیشه رنگی می توانید از آب جوش استفاده کنید. در این روش تایل نمونه شیشه را حدودا ۳۰ تا ۴۵ دقیقه درون آب داغ بگذارید،اگر پس از سرد شدن تغییر رنگ دادند و آسیب دیدند هرگز نمی توان در محیط مرطوب از آن ها استفاده کرد.

روش دیگر هم اغشته کردن یک پنبه به تینر فوری ۱۰۰۰۰ و کشیدن ان روی رنگ شیشه ها است که درصورت رنگی شدن پنبه توسط تینر، شیشه در برابر مواد شیمیایی استحکام ندارد.

 

بله. شیشه‌های رنگی در برابر گرما و حرارت بسیار مقاوم هستند و به راحتی آسیب نمی‌بینند.

بله. اگر در شهرستان پروژه‌های بزرگی اجرا شود، شرکت نیروهای حرفه ای خود را جهت نصب می‌فرستد.

بله. برای این منظور با شماره‌های شرکت تماس بگیرید تا همکاران ما اطلاعات تکمیلی را خدمت شما ارائه دهند.

هزینه نصب با توجه به نوع پروژه، اندازه و سایر موارد متفاوت است و نمی‌توان قیمت ثابتی را تعیین کرد.

امتیاز دهید

پرسش و پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*