شیشه سکوریت ریلی

شیشه سکوریت ریلی مشهد

محتوای جدول

شیشه سکوریت ریلی

شیشه سکوریت ریلی چیست؟

به درب شیشه ای ریلی، شیشه سکوریت ریلی نیز گفته می‌شود که می‌تواند داخل فریم یا قاب قرار بگیرد. وسیله ای کاربردی برای کمتر اشغال کردن ورودی مراکز خرید، مجتمع‌های تجاری و آپارتمان‌های مسکونی. و دید بهتر. جنس شیشه سکوریت ریلی نشکن بوده و مقاومت بیشتری نسبت به شیشه‌های معمولی دارد.

لازم به ذکر است ضخامت این مدل شیشه به ۵ الی ۶ میلی متر می‌رسد. همچنین به دلیل استفاده از غلتک توکار که استحکام بالایی نیز دارد درب به صورت ریلی باز و بسته می‌شود. جنس فریم‌های استفاده شده در شیشه سکوریت ریلی می‌تواند فولادی، آلومینیومی و فایبرگلاس باشد. فریم‌های آلومینیومی در برابر زنگ زدگی مقاوم بوده و بسیار سبک هستند.

اجرای شیشه سکوریت مشهد توسط بهترین شرکت تولید شیشه 

کاربردهای شیشه سکوریت ریلی

به‌طورکلی استفاده از شیشه سکوریت ریلی در مکان‌هایی با مساحت کم به دلیل اشغال فضای کم  استقبال فراوانی می‌شود. از طرفی ایجاد جلوه بیشتر فروشگاه، منزل و یا ساختمان ادارای از دیگر موارد استفاده از شیشه سکوریت ریلی است. عدم ریزش و پرتاب خرده شیشه هنگام شکستن نیز سبب استفاده زیاد از این محصول در نماهای ساختمانی مانند بالکن‌ها می‌شود.
 
همچنین باز و بسته شدن راحت نیز از اصلی ترین موارد استفاده از شیشه سکوریت ریلی در مکان‌های پر رفت و آمد مانند ادرات و بانک‌ها به شمار می‌رود. شیشه سکوریت ریلی در پنجره سرویس‌های بهداشتی، اتاق خواب و سالن پذیرایی نیز قابل استفاده است. شیشه سکوریت ریلی رنگی بسیار مناسب دیزاین اتاق کودکان نیز می‌باشد.

برای نصب درب شیشه ای اتوماتیک مشهد با قیمت مناسب کلیک نمایید.

شیشه ریلی بالکن

همانطور که گفته شد یکی از موارد استفاده شیشه سکوریت ریلی در بالکن و تراس منازل است. این شیشه‌ها دارای ضخامت‌های مختلفی بوده که در رنگ‌های مختلف قابل اجرا است. نصب شیشه سکوریت ریلی در بالکن نیاز به یراق آلاتی مانند درزگیر، فریم و سایر اتصالات دارد. در واقع اجرای شیشه سکوریت ریلی در بالکن علاوه بر زیبایی سبب جلوگیری از ورود هوای سرد، گرمای زیاد، گردوخاک، حشرات مزاحم و هدر رفتن انرژی مصرفی می‌شود. در نظر داشته باشید درب شیشه ای ریلی استفاده شده در بالکن می‌تواند به صورت رفلکس و یا طرح دار نیز اجرا شود.
شیشه سکوریت ریلی بالکن

شیشه سکوریت ریلی در نرده‌های شیشه ای بالکن

نصب نرده شیشه ای بالکن به عنوان محافظی ایمن و اختصاصی کردن فضای تراس پیشنهاد می‌شود. این کار سبب ایجاد فضایی دلنشین شده که به راحتی محیط بیرون قابل رویت است. اجرای نرده شیشه ای به همراه شیشه سکوریت ریلی می‌تواند منجر به استفاده بیشتر از فضا و نور طبیعی نیز گردد.

شیشه سکوریت ریلی طرح دار چیست؟

عموما از شیشه سکوریت ریلی طرح دار در حمام به عنوان پارتیشن و یا در پنجره دستشویی استفاده می‌شود. این کار علاوه بر ایجاد حفظ حریم، سبب زیبایی بیشتر این مکان‌ها شده و محیط را از سادگی و یکدستی در می‌آورد.

 

شیشه سکوریت ریلی طرحدار

برای آشنایی با شیشه لمینت شده مقاله شیشه لمینت مشهد را مطالعه نمایید.

معرفی شیشه سندبلاست ریلی

متدی جدید برای تبلیغ سازمان‌ها و ادارات با طراحی لوگوی شرکت روی شیشه های تزئینی داخل اداره و یا شرکت. این کار با استفاده از پاشش شن و ماسه ریز به وسیله دستگاه‌های پرفشار باد بوی شیشه‌های سکوریت  صورت می‌گیرد. این عمل سندبلاست نامیده می‌شود.
 

قیمت شیشه سکوریت ریلی

قیمت نصب و اجرای شیشه سکوریت ریلی در مشهد با توجه به ضخامت، رنگ، ابعاد و یراق آلات استفاده شده متفاوت می‌باشد. همچنین استفاده از شیشه سکوریت طرحدار نیز به مراتب قیمت بالاتری از نوع ساده آن دارد.
 

شماره تماس جهت ارتباط با کارشناسان به منظور اطلاع از تعرفه شیشه سکوریت ریلی:

نمونه‌های شیشه سکوریت ریلی در مشهد

شبسه سکوریت ریلی
شیشه سکوریت ریلی
شیشه سکوریت ریلی
شیشه سکوریت ریلی

سوالات رایج

۱. آدرس شرکت شیشه مدرن ایران به منظور اجرای شیشه سکوریت ریلی در مشهد؟

شاندیز، بلوار امام رضا، بین امام رضا ۲۳ و ۲۵

۲.سایر خدمات شرکت شیشه مدرن؟

  • پله شیشه ای
  • آسانسور شیشه ای
  • حمام شیشه ای
  • ویترین شیشه ای
  • بلوک شیشه ای

۳. وجوه تمایز این شرکت؟

  • قیمت مناسب
  • تضمین کیفیت
  • استفاده از دستگاه‌های پیشرفته
  • استفاده از متریال مرغوب
  • بهره مندی از متخصصین دوره دیده با بیش از سه دهه تجربه
امتیاز دهید

پرسش و پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*