انواع میز شیشه ای خم

میز شیشه‌ ای خم

میزهای شیشه‌ای خم قابل استفاده در ادارات، مطب‌ها و منازل می‌باشد. جهت آشنایی با انواع این میزها مقاله زیر را از دست ندهید.

محتوای جدول

میز شیشه ای خم(جایگاه ایران در صنعت شیشه سازی)

جایگاه ایران در صنعت شیشه‌سازی

با تلاش بی‌وقفه صنعت‌گران در حوزه صنعت، ایران به یکی از قطب‌های اصلی صنعت شیشه در خاورمیانه تبدیل شده‌ است. ایران در وارادت شیشه به خودکفایی کامل رسیده و به بیش از ۵۰ کشور جهان شیشه صادر می‌کند. لازم به ذکر است نام ایران جزو ۳ کشور برتر صنعت شیشه‌ سازی پس از چین و آمریکا قرار دارد. هم‌ چنین گفته‌ شده در ایران نزدیک به ۶۳۰۰۰۰ هزار نیرو مشغول به کار هستند. 

ایران توانسته با راه‌اندازی ۱۰ کارخانه شیشه‌ سازی روزانه در هر کارخانه ۵۰ هزارمتر مربع شیشه تولید کند. در حال حاضر کشورهای عربستان، عراق، افغانستان، کشورهای حاشیه خلیج فارس، آسیای‌ میانه، ترکیه، هند و اروپا از خریداران اصلی شیشه از ایران هستند.

تولید شیشه خم در مشهد با کیفیت عالی توسط شیشه مدرن ایران

استحکام میزهای شیشه‌ ای

این نکته در مورد استحکام میزهای شیشه‌ ای خم ضروری‌ است که میزهایی که به صورت طولی خمیده می‌شوند دوام و استحکام بیشتری از میزهایی که به صورت عرضی خمیده می‌شوند دارند.

میز شیشه ای خم چیست؟

قدمت شیشه‌های خم به اوایل قرن نوزدهم میلادی و با روی کار آمدن کوره‌های داغ کننده افقی برمی‌گردد. این صنعت یکی از صنایع پر طرفدار شیشه‌ سازی در ۸۰ سال اخیر به دلیل افزایش استحکام و مقاومت در برابر ضربه در ایران می‌باشد. بدین منظور شیشه برش داده شده به همراه قالب فلزی درون کوره قرار گرفته تا پس از جذب گرما شیشه حالت قالب را به خود بگیرد. این شیشه‌ها سبک و انعطاف پذیر بوده و سبب برزگتر نشان دادن فضا نیز می‌شوند. میزهای شیشه‌ ای خم زیبایی دکوراسیون منازل را بیشتر می‌کنند. در ادامه با انواع میز شیشه‌ ای خم آشنا می‌شوید. جهت سفارش میز خم شیشه ای در طرح‌ و رنگ متناسب با نظر شما با شماره‌های زیر تماس حاصل نمایید:

 

ساخت میز شیشه ای خم

ساخت میزهای خمیده شیشه ای چگونه است؟

شیشه‌های معمولی پس از برش توسط دستگاه CNC داخل کوره مخصوص قرار گرفته و پس از ذوب شدن سطحی خمیر شیشه‌ای درون قالبی از پیش داغ شده قرار گرفته و در نهایت هر دو را در کوره‌های مخصوص در دمای ۷۰۰ درجه‌ سانتی‌گراد قرار می‌دهند. پس از آنکه شیشه خمیری‌، شکل قالب را به خود گرفت دمای کوره را کاهش‌ داده تا شیشه به مرور سرد شود.

مزایای میزهای شیشه‌ ای خم

  1. زیبایی منحصربه فرد به دلیل ایجاد قوس و انحنا در لبه میز
  2. کار راحت‌تر به دلیل منحنی‌ بودن لبه میز خصوصا در میزهای اداری
  3. قابل سفارش در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف
  4. تولید در سایزهای متنوع با توجه به نیاز مشتری
  5. دوام طولانی و استحکام زیاد
  6. پاک‌ کردن راحت
  7. شفافیت زیاد

طرح‌های کریستالی روی میز شیشه‌ ای

طرح‌های کریستالی بر روی شیشه‌هایی با ضخامت ۱۰ میل برای میزهایی با طول کمتر از ۲ متر و عرض کمتر از ۱۲۰ سانتی‌متر و ۲۰ میل برای میزهایی با پایه‌های سنگی و فلزی قابل اجرا است. تفاوت این تکنیک با سایر روش‌ها این است که هرچه ضخمات شیشه‌ها بیشتر باشد شفافیت و زیبایی میز بیشتر می‌شود.

سفارش شیشه لاکوبل طرح دار با قیمت استثنائی با مراجعه به این صفحه

میز شیشه ای خم(سندبلاست شده)

سندبلاست روی میز شیشه ای خم

به فرآیند مات‌ کردن شیشه توسط دستگاه‌های مخصوص با استفاده از ماسه سندبلاست می‌گویند. از این روش برای زیبایی میزهای شیشه‌ای و عدم لیز خوردن وسایل روی شیشه استفاده می‌کنند. هم‌چنین برای چاپ طرح‌های مختلف بر روی میزهای شیشه‌ ای از دستگاه چاپ استفاده می‌کنند. این طرح‌ها می‌تواند ساده یا چند وجهی و در رنگ‌های مختلف باشد.

جهت آشنایی بیشتر با این تکنیک حتما مقاله سندبلاست شیشه در مشهد را مطالعه کنید

استحکام و ضخامت میز شیشه ای خم

میز شیشه ای خم معمولا با ضخامت ۱۰، ۱۲ و ۱۶ میل تولید می‌شود. گرچه که میتوان میز شیشه ای خم را تا ضخامت ۲۴ میل بسته به نوع مصرف سفارش داد.. این نوع شیشه به دلیل داشتن حالت منحنی از استحکام بیشتری نسبت به شیشه معمولی برخوردار است.

انواع میز شیشه ای خم در دکوراسیون داخلی

میز شیشه ای خم دکوراسبون داخلی
میز شیشه ای خم دکوراسیون داخلی
میز شیشه ای خم دکوراسیون داخلی

میز شیشه ای خم تمام شیشه

این نوع میز شیشه ای خم یا به طور کامل از سکوریت ساخته شده و یا نیمی از آن ماهیت شیشه ای دارد. میزی با تحمل وزن بالا مناسب برای میز تی وی، میز ناهارخوری و میز جلو مبلی. میز خم تمام شیشه ای زیبایی دکوراسیون منزل شما را دوچندان می‌کند.

میز شیشه ای خم تمام شیشه

انواع میز با شیشه‌های خم

از شیشه‌های خم برای تولید انواع میزهای جلو مبلی، عسلی، ناهار خوری، میز کنفرانس، تلویزیون و میزهای اداری استفاده می‌شود. ضخامت این شیشه‌ها معمولا ۱۶ میل و ۲۰ میل می‌باشد.

میز جلو مبلی و عسلی

میزهای جلو مبلی با دو خم قائم و زاویه‌دار در رنگ‌های بی‌رنگ، دودی و شامپاینی تولید می‌شود. این رنگ‌ها متناسب با رنگ مبلمان انتخاب می‌شوند. به میزهای کوچکی که بین مبل‌ها قرار می‌گیرد عسلی گفته‌ می‌شود. این میزها نیز با استفاده از شیشه خم جلوه خاصی به دکوراسیون منازل می‌دهد. میزهای جلو مبلی و عسلی می‌تواند به صورت تمام‌ شیشه و یا ترکیبی از شیشه با چوب و یا فلز باشد. میزهای شیشه‌ ای عسلی به میز عسلی شیشه‌ ای کریستال، میز عسلی شیشه‌ ای رنگی، میز عسلی شیشه‌ ای طرح‌دار، میز عسلی شیشه‌ ای مات و میز عسلی شیشه‌ ای اسید کاری شده تقسیم‌بندی می‌شود.

میز شیشه ای خم جلومبلی

انواع میز اداری

میزهای اداری با شیشه‌‌های خم نیز همانند سایر مدل‌ها در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف قابل سفارش می‌باشند. لبه قوس‌ دار میزهای شیشه‌ ای امکان کار کردن راحت و عدم خسته‌ شدن مچ‌ دست در ساعت‌های طولانی را فراهم می‌کند. لازم به ذکر است اگر قصد استفاده از کامپیوتر بر روی میزهای اداری  را دارید باید میز شیشه‌ ای خم با ضخامت بیشتر را انتخاب کنید تا تحمل وزن وسیله سنگین را داشته باشد.

میز شیشه ای خم اداری

مقاله شیشه لمینت مشهد شما را با بهترین تولید کننده شیشه لمینت در مشهد آشنا می‌کند.

میز شیشه‌ ای کنفرانس

میزهای شیشه‌ ای کنفرانس به دو دسته لیزری و خم دسته‌بندی می‌شوند که میز کنفرانس با شیشه خم پرطرفدارتر می‌باشد. ضخامت استاندارد برای این میزها ۲۰ میل می‌باشد.

میز شیشه ای خم کنفرانس

میز شیشه‌ ای ناهارخوری

یکی از پرکاربردترین میزهای شیشه‌ ای خم میز شیشه‌ای ناهارخوری می‌باشد. این میزها قابل سفارش در اندازه‌های ۲ نفره و بیشتر هستند. اشکال‌ مختلف مستطیل، بیضی، مربع و دایره بسته به سلیقه شما با زیبایی خیره‌ کننده تولید می‌شود.

میز شیشه ای خم ناهارخوری

میز تمام شیشه‌ ای تلویزیون

برای میزهای شیشه‌ ای تلویزیون استفاده از شیشه‌های خم به صورت انفرادی و یا ترکیب با چوب به همراه طبقات نیز توصیه می‌شود. ویژگی این شیشه‌ها تحمل وزن بالا می‌باشد. جنس شیشه مورد‌ استفاده در میزهای شیشه‌ ای تلویزیون تمام سکوریت یا نیمه‌ سکوریت می‌باشد.

میز شیشه ای خم تلویزیون

برای آشنایی با مشخصات و ویژگی‌های شیشه سکوریت مقاله شیشه سکوریت مشهد را مطالعه نمایید.

میز شیشه ای خم آرایشی

برای تولید میز شیشه ای آرایشی خمیده، شیشه کریستالی ۱۶ میلی یا ۲۰ میلی به ابعاد دلخواه برش داده شده و بعد از ساختن قالب فلزی با شعاع مشخص، شیشه و قالب فلزی هر دو با هم در کوره قرار می‌گیرند تا شیشه در اثر گرما به شکل قالب در بیاید.
میز شیشه ای خم آرایشی

میز منشی و پرزنتور

کانتینر پذیرش و میز منشی یکی از دکوراسیون‌های اصلی مطب‌های دکتر و اداره‌ها هستند. این میزها قابل سفارش در رنگ و طرح متناسب با دیزاین مکان می‌باشند. زیبایی در این نوع میزها بسیار اهمیت دارد.

میز شیشه ای خم منشی

میزهای شیشه‌ ای مجری

این میزها ساده و در ابعاد کوچک تولید می‌شوند. ضخامت این میز شیشه ای خم که برای مجری در نظر گرفته می‌شود به دلیل کاربرد کم بسیار کمتر از سایر میزها خواهد بود.

میز شیشه ای خم مجری

نحوه سفارش انواع شیشه خم در مشهد

جهت سفارش انواع شیشه خم با شماره‌گیری تلفن‌های زیر و ثبت سفارش مشاورین ما در کم‌ترین زمان به محل شما اعزام شده و با اندازه‌گیری‌ دقیق و مشاوره اصولی شما را راهنمایی می‌کنند. پس از اتمام اندازه‌گیری متخصصین دوره‌ دیده نسبت به ساخت قطعه اقدام کرده و پس از نصب تمامی خدمات شامل گارانتی ۳۶ ماهه هستند. جهت آشنایی با انواع مدل‌های مختلف شیشه خم مقاله شیشه خم در مشهد را از دست ندهید.

سوالات رایج

۱.آدرس شرکت شیشه مدرن ایران؟

مشهد، شاندیز، بلوار امام رضا، بین امام رضا ۲۳ و ۲۵

۲.سایر تولیدات این شرکت؟

آسانسور شیشه ای، پله شیشه ای، بلوک شیشه ای، ویترین شیشه ای و شیشه ضد گلوله

امتیاز دهید

پرسش و پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*