ویترین شیشه ای

ویترین شیشه‌ای در مشهد

ویترین‌های شیشه‌ای وسیله‌ای پرکاربرد جهت جذب مشتری در مغازه‌‌ها و زیبایی بی‌نظیر در منازل می‌باشد. جهت اطلاع از انواع مختلف این دکوراسیون زیبا با ما همراه باشید.

محتوای جدول

اجرای ویترین شیشه ای توسط شیشه مدرن ایران

اجرای انواع ویترین شیشه‌ای در مشهد

شرکت شیشه مدرن ایران اجرای صفرتاصد انواع مدل‌های مختلف ویترین شیشه‌ای را در مشهد با استفاده از شیشه‌ها و یراق‌آلات مرغوب انجام خواهد داد. ویژگی اصلی این شرکت قراردادن گارانتی ۳۶ماهه برای تمامی خدمات ارائه‌شده می‌باشد.

شماره‌های تماس گروه تولیدی شیشه مدرن ایران:

 

مزایای ویترین شیشه ای

مزایای ویترین شیشه‌ای

  1. زیبایی خیره‌کننده دکوراسیون منازل
  2. بازتاب و انعکاس نور در نتیجه روشنایی بیشتر
  3. تمیز کردن آسان و راحت
  4. مقاومت بالا در برابر آسیب‌های احتمالی
  5. قابل سفارش در اندازه و رنگ‌های مختلف
  6. سبک بودن و قابلیت جابجایی راحت
  7. بزرگ‌تر نشان‌دادن فضا با استفاده از این نوع ویترین‌ها در دکوراسیون
  • عرضه راحت‌تر محصولات در فروشگاه‌ها و مغازه‌ها
  • ایجاد طراحی خاص و درج لوگو یا نام برند یا مغازه
  • عدم زنگ‌زدگی و پوسیدگی

مکان‌های مورد استفاده ویترین شیشه‌ای

از ویترین‌های شیشه‌ای در اماکنی مانند فروشگاه‌ها برای عرضه محصول، شرکت‌های اداری، خانه و هتل‌ها استفاده می‌شود. استفاده از این ویترین‌ها مقرون‌به‌صرفه بوده و جلوه خاصی به مناطق ذکر شده می‌دهد.

ویترین شیشه ای فروشگاه

ویترین فروشگاه‌ها

یکی از مکان‌های پرطرفدار استفاده از ویترین شیشه‌ای فروشگاه‌ها می‌باشند. فروشنده‌ها با قراردادن اجناس در معرض دید مشتری‌ها به کسب و کار خود رونق ویژه‌ای می‌دهند. جنس شیشه باید از نوع مرغوب باشد چرا که روزانه رفت و آمد زیادی به این مکان می‌شود. همچنین اندازه ویترین شیشه‌ای باید تا حدی باشد که فضای داخلی فروشگاه را زیاد اشغال نکند.

ویترین شیشه ای ادارات

ویترین شرکت‌های اداری

ویترین‌های شیشه‌ای در ادارات و شرکت‌ها برای نشان‌دادن جوایز و دستاوردهای علمی گزینه مناسبی می‌باشند .این ویترین‌ها در مسیرهای پر رفت و آمد آن اداره یا اتاق مدیر عامل نصب می‌شود. تا با دیدن آن‌ها در ارباب رجوع حس اعتماد و در کارمندان انگیزه کاری بیشتری ایجاد کند.

ویترین شیشه ای منازل و ویلاها

ویترین شیشه‌ای خانه و ویلا

در خانه‌ها و ویلاها از ویترین‌های شیشه‌ای به عنوان زیبایی دکوراسیون استفاده می‌شود. این ویترین‌ها نباید خیلی بزرگ باشند. محل نصب ویترین شیشه‌ای در گوشه‌ای از منزل می‌باشد. استفاده از آن‌ها در فضای پذیرایی زیبایی خاصی به چیدمان منزل خواهدداد. علاوه بر زیبایی می‌توان وسایل لوکس و شکستنی را داخل این ویترین‌ها قرارداد. این ویترین‌ها را معمولا با فریم فلزی یا چوبی باتوجه به دیگر لوازم منزل می‌توان سفارش داد.

ویترین شیشه ای هتلها

ویترین شیشه‌ای هتل‌ها

ار دیگر کاربردهای ویترین شیشه‌ای می‌توان برای استفاده طراحی هتل و فضای لابی اشاره کرد.محل ملاقات مسافران و سالن غذاخوری و کافی‌شاپ در هتل هرچه لوکس‌تر باشد امکان مراجعه مجدد مسافران و مشتریان را بیشتر خواهد کرد.

انواع ویترین شیشه‌ای 

ویترین‌های شیشه‌ای قابل‌تولید در طرح‌ها، رنگ‌ها و ابعاد مختلف متناسب با سلیقه و کاربردهای متفاوت می‌باشد. در ادامه با نمونه‌های مختلف ویترین‌های شیشه‌ای آشنا خواهید شد:

ویترین شیشه‌ای متحرک

این ویترین‌ها قابل‌استفاده در تمامی مکان‌ها می‌باشد. کوچک‌بودن و قابلیت جابجایی ویترین‌های متحرک از ویژگی‌های بارز این نوع ویترین می‌باشد. با ایجاد نورپردازی داخل ویترین‌ها می‌توان زیبایی فضا را بیشتر کرد. ویترین‌های کوچک و متحرک مناسب محیط‌هایی با فضای کم می‌باشند.

ویترین شیشه ای دیواری

ویترین شیشه‌ای دیواری

ویترین شیشه‌ای دیواری نوع خاصی از ویترین اجراشده در منازل و یا مغازه‌ها می‌باشد. این کار به وسیله یراق‌آلات مخصوص به دیوار نصب می‌شود. بیشترین کاربرد این دکوراسیون داخلی در اتاق‌خواب می‌باشد. لازم به ذکر است به دلیل استحکام کم ویترین‌های شیشه‌ای دیواری به نسبت مدل‌های دیگر بهتر است از وسایل دکوری کوچک و سبک استفاده کرد.

ویترین شیشه ای گردون

ویترین شیشه‌ای گردون

یکی از ویترین‌های شیشه‌ای که این روزها زیاد از آن استفاده می‌شود ویترین شیشه‌ای گردون می‌باشد. صفحات این ویترین منحصربه‌فرد به شکل دایره بوده و در سال‌های اخیر امکان چرخش صفحات نیز به آپشن‌های این دکوراسیون زیبا اضافه شده‌است.

هزینه ساخت ویترین شیشه‌ای در مشهد

قیمت ساخت و نصب ویترین شیشه‌ای با توجه به ابعاد شیشه، نوع شیشه، یرا‌ق‌آلات مصرفی، ساده یا طرح‌دار بودن شیشه و نوع قاب استفاده‌شده متغیر می‌باشد. به دلیل نوسان قیمت‌ها جهت اطلاع قیمت روز اجرای این طرح می‌توانید با شماره‌های زیر تماس بگیرید:

مراحل ساخت ویترین شیشه ای در مشهد

مراحل ساخت و اجرای ویترین شیشه‌ای در مشهد

این مراحل به طور کلی به شرح زیر می‌باشد:

  1. انتخاب محل مناسب برای نصب ویترین
  2. اندازه‌گیری دقیق
  3. مشاوره با طراحان و پیشنهاد مدل مناسب باتوجه به اندازه محیط و کاربرد ویترین
  4. استفاده از شیشه باکیفیت و مرغوب
  5. ساخت با دستگاه‌های پیشرفته توسط متخصصین آموزش‌دیده
  6. جلب رضایت مشتری با قیمت‌های منصفانه
  7. ارائه ضمانت و خدمات پس از فروش و نصب

جهت آشنایی با دیگر خدمات شیشه مدرن ایران در خصوص زیباتر شدن هرچه بیشتر دکوراسیون منزل و محل کار پیشنهاد می‌کنم مقاله‌های نرده شیشه‌ای در مشهد و سندبلاست شیشه درمشهد را مطالعه و نمونه کارهای هر مقاله را به دقت ملاحظه کنید.

توصیه‌های مهم نگهداری از ویترین شیشه‌ای 

  1. استفاده از شیشه سکوریت مرغوب 
  2. سفارش در اندازه مناسب با توجه به فضا و کاربرد ویترین
  3. اجتناب از گذاشتن وسایل خیلی سنگین درون ویترین
  4. عدم نشستن و تکیه‌دادن به ویترین شیشه‌ای
  5. تمیز کردن با دستمال و مواد مخصوص جهت شفاف‌شدن ویترین
  6. عدم ایجاد ضربه به ویترین
  7. استفاده از مدل‌های کوچک و متحرک برای مکان‌های کوچک
  8. استفاده از یراق‌آلات مطمئن جهت ایمنی بیشتر
  9. چیدمان زیبا و چشم‌نواز ویترین شیشه‌ای برای جلوه بیشتر
  10. سفارش ویترین‌های شیشه‌ای رنگی جهت هارمونی بیشتر با محیط
یراق آلات استفاده شده در ویترینهای شیشه ای

انواع یراق‌آلات استفاده‌شده در ویترین شیشه‌ای 

ویترین‌های شیشه‌ای بدون‌فریم(فریم‌لس) دارای بست‌های بلند فلزی و کوچک به صورت x , y جهت اتصال شیشه‌ها به هم می‌باشد.اما ویترین‌های فریم‌دار دارای یراق‌آلات متعددی باتوجه به نوع ویترین می‌باشد. این یراق‌آلات شامل استوپ شیشه، لولا، دستگیره، بست، فریم(چوب یا فلز)، درزگیر، ریل و قفل می‌باشد.

 

انواع شیشه‌های قابل‌استفاده در ساخت در ویترین شیشه‌ای 

معمولا از شیشه‌های سکوریت به دلیل مقاومت بالا در برابر ضربه در اجرای ویترین‌های شیشه‌ای استفاده می‌شود. این شیشه‌ها شفاف بوده و در مدله‌ای ساده و طرح‌دار موجود می‌باشد.شیشه‌های سکوریت در داخل قابی از جنس چوب یا فلز قرار می‌گیرند.

اگر به دنبال محلی مطمئن برای سفارش شیشه سکوریت در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع برای مصارف مختلف هستید حتما مقاله شیشه سکوریت در مشهد را مطالعه کنید.

امتیاز دهید

پرسش و پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*