نرده شیشه ای

نرده شیشه‌ای در مشهد

در این مقاله ضمن آشنایی با انواع نرده‌های شیشه‌ای از مزایای استفاده از آن نیز مطلع میشوید.

محتوای جدول

اجرای انواع نرده شیشه ای در مشهد

اجرای حرفه‌ای نرده شیشه‌ای در مشهد

شرکت شیشه مدرن ایران صفر تا صد اجرای نرده‌های شیشه‌ای را با استفاده از دستگاه‌های مخصوص و کمترین قیمت انجام می‌دهد.

شماره‌های تماس شرکت شیشه مدرن ایران در مشهد:

مزایای نرده شیشه ای

مزایای نرده شیشه‌ای

  1. دید بهتر محیط
  2. بزرگ نشان دادن فضا
  3. انعکاس نور بیشتر به دلیل عدم مسدود شدن نور
  4. زیبایی چشم‌نواز
  5. حس امنیت بیشتر 
  6. مقاوم در برابر ضربه
  7. تمیز کردن آسان
  8. نصب سریع و آسان
  9. ضد آب بودن
  10. عدم زنگ‌زدگی و پوسیدگی

گالری تصاویر انواع نرده شیشه‌ای

نرده شیشه ای
نرده شیشه ای
نرده شیشه ای
انواع نرده شیشه ای

انواع نرده شیشه‌ای

نرده‌های شیشه‌ای انواع مختلفی داشته که به طور مختصر هر یک را معرفی می‌کنیم:

نرده شیشه‌ای روکار(اکسپوز):

زمانی که صفحات شیشه‌ای بر روی پایه‌ای استوار است که قابل دیدن باشد به آن نرده شیشه‌ای روکار گفته می‌شود. موارد استفاده این نرده غالبا به عنوان حفاظ در لبه تراس، راه‌پله و  روف‌گاردن می‌باشد. تراز بودن نرده شیشه‌ای بسیار حائز اهمیت است.

نرده شیشه‌ای توکار(دفنی):

طریقه نصب این نوع نرده شیشه‌ای شبیه به مدل روکار بوده با این تفاوت که پایه‌های متصل به نرده داخل زمین قرار دارد و قابل رویت نمی‌باشد. نرده شیشه‌ای تو کار باید قبل از عملیات کف‌سازی انجام شود .با استفاده از نرده شیشه‌ای توکار فضای دید فرد افزایش پیدا خواهد کرد. در این نوع نرده آب‌بندی بسیار اهمیت دارد.کاربرد استفاده از نرده شیشه‌ای دفنی همانند اکسپوز راه‌پله، بالکن و روف‌گاردن می‌باشد.

نرده شیشه‌ای فیکس‌پوینت:

یکی از نوین‌ترین مدل‌های نرده شیشه‌ای به دلیل اتصال نقطه‌ای شیشه به پایه فیکس‌پوینت می‌باشد. در این روش نگهدارنده شیشه با قوطی فلزی برای اتصال شیشه به محل موردنظر استفاده می‌شود. تراس، روف‌گاردن و راه‌پله‌های ساختمان مکان مناسبی برای این نوع نرده شیشه‌ای می‌باشد. قابل ذکر است در این مدل می‌توان از شیشه‌های رنگی برای زیبایی بیشتر نرده ها نیز استفاده کرد.

نرده شیشه‌ای اسپیگات:

نرده شیشه‌ای اسپیگات به نرده‌ای گفته می‌شود که شیشه توسط پایه‌های نگهدارنده مخصوص به ابعاد ۱۵تا۲۵سانتی‌متر از جنس فولاد، آلومینیووم و استیل به محل اتصال پیوند زده می‌شود. این پایه‌ها به شکل‌های مختلف مربع، دایره و دیگر اشکال هندسی قابل طراحی خواهد بود. از مزایای مهم نرده اسپیگات می‌توان به نصب سریع و شستشوی آسان اشاره کرد. استخر، تراس، روف‌گاردن و راه‌پله‌ها مناسب استفاده از این نوع نرده شیشه‌ای می‌باشند.

نرده شیشه‌ای هنزا:

نرده شیشه‌ای هنزا از یک الگوی خطی و منظم پیروی می‌کند که به صورت عمودی نصب می‌شود. مزیت اصلی این نرده‌ها سفارش در رنگ‌های مختلف می‌باشد. این نرده هم در تراس، روف گاردن، راه‌پله و تراس قابل اجرا خواهد بود.

نرده شیشه‌ای هیبرید:

سبک بودن فریم‌های آلومینیومی به کار رفته در این نرده‌ها از مزایای اصلی نرده شیشه‌ای هیبرید به شمار می‌آید. هم‌چنین نرده هیبرید در حالت‌های مختلف نیز قابل نصب می‌باشد. تراس ،روف‌گاردن و راه‌پله مکان مناسبی برای اجرای این نرده می‌باشد.

نرده شیشه‌ای دی‌لاین:

پایه‌های عمودی موجود در نرده شیشه‌ای دی‌لاین علاوه بر زیبایی امنیت بیشتری نیز ایجاد می‌کند. دوام بالای این محصول باعث اجرای آن در انواع ساختمان‌ها و هتل‌ها شده‌است. در تراس، روف‌گاردن و راه‌پله می‌توان از این مدل نرده شیشه‌ای استفاده کرد.

نرده شیشه‌ای دو خطی:

همانطور که از نامش هم پیداست در این مدل شیشه‌ها بر روی دو خط موازی از جنس آلومینیوم قرار می‌گیرند. سرعت نصب نرده شیشه‌ای دو خطی بسیار بالاتر از سایر مدل‌ها می‌باشد. از نرده شیشه‌ای دو خطی علاوه بر آپارتمان‌ها و ویلاها در مراکز تجاری نیز استفاده خواهد شد. این نرده هم در مکان‌هایی مانند روف‌گاردن پشت بام، تراس و راه‌پله به‌راحتی نصب می‌شود.

نرده شیشه‌ای اسکوئرلاین:

امکان استفاده از اجزای مختلف و اتصالات در حالت‌های مختلف از جمله قابلیت‌های نرده شیشه‌ای اسکوئرلاین می‌باشد. دوام و استحکام این نرده‌ها باعث طرفداری مهندسین و استفاده زیاد از آن‌ها شده‌است. تراس، روف‌گاردن و راه‌پله بهترین مکان‌ها برای اجرای نرده شیشه‌ای اسکوئرلاین می‌باشد.

کاربردهای مختلف نرده شیشه‌ای

یکی از جدیدترین حفاظ‌‌‌‌‌های راه‌پله نرده شیشه‌ای می‌باشد. این نرده‌ها علاوه بر زیبایی از سقوط افراد جلوگیری می‌کند. صفحات شیشه‌ای با استفاده از چهارچوب‌های چوبی یا آلومینیومی به کف یا دیواره راه‌پله متصل می‌شود. گاهی نیز این تکنیک بدون قاب اجرا خواهد شد. از کاربردهای اصلی نرده شیشه‌ای  می‌توان به عنوان تراس، عایق صوتی، عایق حرارتی، محافظ بالکن ، حصار دور باغ و باغچه، در ورودی ساختمان و روف‌گاردن اشاره کرد .معمولا ارتفاع این نرده‌ها را بین ۹۰ تا ۱۲۰ سانتی‌متر می‌گیرند.

روش نصب نرده شیشه ای

روش نصب نرده شیشه‌ای

  1. توجه به مکان مورد نظر و اجرای بهترین روش
  2. مشاوره تخصصی با مشاورین حرفه‌ای شیشه مدرن ایران
  3. نصب و اجرا با بهترین مواد در کوتاه‌ترین زمان ممکن
  4. تسویه حساب با مشتری پس از اتمام کار
  5. ضمانت خدمات

بهترین شرکت اجرای نرده شیشه‌ای در مشهد

  • متخصصین و طراحان مجرب
  • خدمات گارانتی‌شده و دارای ضمانت معتبر
  • استفاده از بهترین دستگاه‌های روز دنیا
  • بهره‌گیری از بهترین متریال
  • طراحی و نصب نرده شیشه‌ای با نازلترین قیمت
  • مشاوره تخصصی قبل از اجرای پروژه

آینه دکوراتیو مشهد و آینه‌کاری در مشهد نمونه‌هایی از کارهای بی‌نقص این شرکت در خصوص دکوراسیون داخلی منازل می‌باشد. پیشنهاد می‌کنم حتما این دو مقاله را مطالعه کنید.

راهنمای انتخاب نوع شیشه‌

به طور کلی برای نرده شیشه‌ای باید از شیشه‌ای استفاده کرد که دارای خصوصیات زیر باشد:

  • مقاومت و ایمنی شیشه در برابر ضربه
  • هرچه تردد در ساختمان بیشتر باشد باید از شیشه‌ای با تحمل ظرفیت بالاتر استفاده کرد.
  • توجه به نوع سازه و کف‌سازی
  • قیمت مطلوب
  • کیفیت و شفافیت مناسب
قیمت نرده شیشه ای در مشهد

قیمت نرده شیشه‌ای در مشهد

قیمت نرده‌شیشه ای  متفاوت بوده و به نوع شیشه، کیفیت و کارایی آن بستگی دارد.در مشهد این نرده‌ها از ۷۵۰ هزار تومان شروع خواهد شد. جهت اطلاع دقیق از قیمت نهایی طراحی و اجرای نرده‌های شیشه‌ای با شماره‌های زیر تماس بگیرید:

 

استفاده از شیشه‌های رنگی در نرده شیشه‌ای

در برخی از مواقع به دلیل کم کردن قدرت دید مانند لبه بالکن از شیشه های رنگی برای نرده شیشه ای استفاده می‌شود. این کار نیز به زیبایی مکان می‌افزاید. قابل ذکر است از تمامی رنگ‌ها متناسب با فضای دکوراسیون می‌توان استفاده کرد.

امتیاز دهید

پرسش و پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*