خرید آینه پازلی

از بین مدل‌های متنوع آینه پازلی که هر کدام از دیگری زیباتر و درخشان‌تر هستند؛ گزینش و تصمیم برای خرید سخت می‌شود. بنابراین کسب آگاهی برای خرید آینه دکوراتیو، نقش موثری در انتخاب بهترین آینه‌ها ایفا می‌کند.

محتوای جدول

امروزه بسیاری از افرادی که قصد تغییر چیدمان منزل یا محل‌کار خود را دارند، خرید آینه پازلی را در اولویت قرار می‌دهند زیرا آینه‌‌های دکوراتیو، جزو محبوب ترین تزیینات دکوراسیون داخلی بشمار می‌روند.

این قبیل آینه‌ها در مقایسه با آینه‌های معمولی، علاوه بر کاربرد مناسب، موجب زیبایی، بزرگ‌تر دیده شدن محیط و انعکاس نور و روشن‌شدن فضا می‌شوند.

در مقاله آینه پازلی در مشهد می توانید با انواع مدل های این آینه چشم نواز آشنا شوید، سفارش خود را با یک تماس ثبت کنید و از خدمات نصب آن توسط افراد ماهر بهره ببرید.

انواع آینه پازلی

پیش از خرید آینه پازلی، اولین سوالی که در ذهن افراد به وجود می‌آید این است که به دلیل گستردگی و تنوع مدل‌ها، کدام نوع از آینه دکوراتیو، بهترین گزینه برای خرید و استفاده طولانی مدت است؟

در پاسخ به این سوال باید گفته شود که بهتر است باتوجه به نیازهای خودتان درباره زیبایی و کاربرد آینه تصمیم بگیرید.

 به همین منظور لازم است ابتدا با کارایی انواع آینه‌های پازلی آشنا شوید.

آینه‌های دیواری

این مدل از آینه‌ها، در اشکال و اندازه‌های مختلف و بدون محدودیت تولید شده و برای نصب در هر فضایی مناسب هستند.

آینه‌های لاغر یا مستقل

بدون نیاز به دیوارپوش‌ های جذاب و خوش‌ رنگ، برای زیباتر شدن فضای دکوراسیون می‌توانید از این نوع آینه پازلی استفاده کنید.

داشتن طول کامل، از ویژگی‌های این آینه‌ به شمار می‌رود. این نوع آینه طوی طراحی شده‌ تا تمام قد شما را بازتاب دهد.

آینه‌های تبلتی

به راحتی روی سطوح یا میز، قابل استقرار می‌باشند.

آینه‌های خودبین

این نوع از آینه‌های دکوراتیو، غالبا برای آرایش صورت و مراقبت‌های پوستی مناسب هستند زیرا از آینه‌های تبلتی نیز کوچک‌تر بوده و تمام جزئیات سر و صورت و شانه ها را منعکس می کنند. 

آینه‌های مدرن

چنانچه هنوز اقدام به خرید لوازم منزل خود نکرده‌اید، با ترکیب نوع مدرن این آینه‌ ها و سایر ملزومات خانه می‌توانید فضایی زیبا و لوکس خلق کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به انواع آینه های دکوراتیو، مقاله آینه دکوراتیو مشهد را از دست ندهید.

اشکال هندسی آینه پازلی

امروزه خرید آینه‌ پازلی با اشکال هندسی منتظم یا نامنتظم، در میان افراد، رواج پیدا کرده است. اگر شما هم قصد خرید این نوع آینه را دارید، می‌توانید متناسب با اندازه‌های دیوار، سفارش تولید آن را به کارخانه‌های معتبر بسپارید.

آینه دکوراتیو شکل لوزی

آینه پازلی لوزی

استفاده از آینه‌هایی که به شکل لوزی با هم ترکیب شده‌اند، از ابزارهای محبوبی است که در بیشتر خانه‌های مسکونی با دکوراسیون لوکس، قابل مشاهده است.

این قبیل آینه‌ها بدلیل تراکم، حجم کمی را اشغال می‌کنند و زیبایی و حس خوب را به اهالی خانه هدیه می‌دهند.

آینه لوزی شکل در دو متریال شیشه‌ای و پلکسی گلاس ساخته می‌شود. مدل شیشه‌ای نسبت به نوع دیگر، استقامت بیشتری دارد و به همان اندازه، وزن بیشتری را نیز دارا می باشد. 

عزیزانی که قصد نوسازی و تغییر دکوراسیون منزل یا محل کار خود را دارند، مقاله ویترین شیشه‌ای در مشهد را مطالعه فرمایند.

آینه دکوراتیو مدل مستطیل

آینه پازلی مربع یا مستطیل

این نوع آینه‌ها نیز با استفاده از دستگاه‌های مخصوص، توسط افراد متخصص آینه کاری در مشهد، برش می‌خورد و سپس به کمک ابزارآلات تراش‌کاری، به مرحله تولید و طراحی می‌رسد.

آینه پازلی، جایگزین مناسبی برای کاغذ دیواری است و به دلیل شیک بودن و چشم نوازی، در اغلب خانه‌ها کاربرد گسترده‌ای دارد.

طرح دایره برای آینه های دکوراتیو نوین

آینه دکوراتیو مدل دایره

این نوع آینه‌ها، از ترکیب دایره‌ های کوچک و بزرگ تولید شده که هر کدام از آنها، به صورت جداگانه در کارخانه طراحی می شوند. لذا پس از انتخاب نوع، اندازه و رنگ آینه می‌توانید همه آنها را با استفاده از چسب‌های مخصوص آینه، با توجه به سلیقه و میزان فضای خالی به دیوار بچسبانید یا از متخصصین ماهر شیشه مدرن ایران جهت نصب سازه خود بهره بگیرید.

آینه های مدل جورچین

آینه های جورچینی

این نوع آینه، با استفاده از ابزارهای ویژه مانند سی ان سی، الماس برش و ابزارآلات پیشرفته بولینگ و دیاموند، در اشکال گوناگون و اندازه های مختلف برش داده شده و روی آن، طراحی صورت می‌گیرد.

در مرحله بعد، بنا به سلیقه و نوع دکوراسیون منزل، با استفاده از چسب مخصوص، به دیوار یا هر سطح دیگری چسبانده می‌شوند.

آینه دکوراتیو مدل نامنظم و هنر آمیخته

طرح‌های نامنظم

در این نوع آینه، از آینه‌های مختلف دکوراتیو در کنار یکدیگر استفاده می‌شود و تولیدکنندگان سعی می‌کنند آن ها را طوری کنار هم قرار دهند که در عین نامنظم بودن، هارمونی خاص و زیبایی نیز به ارمغان آورد.

مکان های مورد استفاده آینه پازلی

علاوه بر اماکن مسکونی و ساختمان‌ها، محل‌های تجاری مانند پاساژها، کافه‌ها و رستوران‌ها نیز از آینه پازلی برای جلوه بخشیدن به محل کار خود جهت جلب توجه مشتریان بهره می گیرند. 

از جمله کاربردهای آینه‌های فانتزی، نصب آن‌ها در اماکن و محل‌هایی است که افراد، ساعات زیادی را در آنجا می‌گذرانند و مشاهده این قبیل زیبایی‌ها، باعث می‌شود آن‌ها بار دیگر برای دریافت خدمات به همان محل مراجعه کنند.

آینه پازلی روی چه نوع دیوارهایی نصب می‌شود؟

بیشترین کاربرد استفاده از آینه دکوراتیو، در دیوار شاخص یا مرکزی است.

 زیرا کاغذ دیواری برجسته و زیبا، تابلوهای متعدد چشم‌نواز و عکس‌های خانوادگی مهم، معمولا روی این دیوار قرار دارند و اگر آینه پازلی هم به آن‌ها اضافه شود، مجموعه‌ای لوکس پدید می‌آورد.

آینه پازلی می‌تواند در قسمت‌های دیگر ساختمان مانند بالای میز کنسول، بالای جاکفشی و بالای مبلمان نیز قرار بگیرد.

همچنین نصب آینه پازلی بر روی ستون‌ها، راهرو و دیوار و سقف اتاق خواب نیز کاربرد دارد که باتوجه به سلایق افراد استفاده‌های متفاوتی از آن می‌شود.

مزایای آینه کاری

مزایای آینه پازلی

آینه پازلی علاوه بر اینکه به افراد کمک می‌کند تا انعکاس خود را ببینند، باعث بزرگتر دیده شدن فضا، روشنایی بیشتر محیط به دلیل بازتاب نور، صرفه‌جویی در مصرف انرژی، پوشاندن عیب و نقص دیوار و رمانتیک تر شدن فضا می‌شود.

 

رنگ های آینه پازلی

در کارخانه‌های بزرگ و برتر، آینه های پازلی یا دکوراتیو، در رنگ‌های متنوع و مرغوبی که ماندگاری و دوام بالایی نیز دارند از جمله سفید، برنز، مسی، طلایی، بنفش و دودی قابل تولید است و پس از تست کیفیت محصول، به خریداران محترم عرضه می‌گردد.

کیفیت آینه پازلی

آینه‌های باکیفیت، شیشه های صاف و یدون موج هستند که یک طرفشان با جیوه پوشیده شده است.

چنانچه تمایل دارید آینه‌ باکیفیت و در عین حال مقرون‌ به‌ صرفه تهیه کنید، باید به سراغ تولیدگنندگان معتبر رفته و با اطمینان، از اصالت و کیفیت بالای محصول لذت ببرید.

ما در شیشه مدرن ایران با تولید و عرضه بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه با درجه کیفی A توانسته‌ایم انواع طرح های مدنظر کارفرمایان را به انجام رسانده و با خدمات پس از فروش فوق‌العاده، بالاترین میزان رضایتمندی را کسب نماییم.

 

برای سفارش انواع درب های شیشه ای نشکن با استقامت بسیار بالا، مقاله درب شیشه‌ای در مشهد را به شما پیشنهاد می دهیم.

نحوه نصب آینه پازلی

برای شروع کار، باید از نصاب حرفه‌ای با تمام ابزار و تجهیزات لازم دعوت کرده و از بدون عیب بودن آینه‌ها مطمئن شوید زیرا اگر هنگام خرید، مشکلی در سلامت آینه وجود داشته باشد و یا خوب برش نخورده باشد، امکان نصب صحیح و اصولی آن بر روی دیوار وجود ندارد.

برای چسباندن آینه‌ها به دیوار، از چسب مخصوص شیشه و آینه یا چسب آکواریوم بهره ببرید.

استفاده از چسب آکواریوم، در طولانی مدت باعث خراب شدن دیوار و از بین رفتن جیوه پشت آینه خواهد شد. بنابراین بهترین انتخاب، چسب مخصوص آینه می‌باشد.

صاف و یکدست‌بودن و نداشتن انحنا و برجستگی، از اصلی‌ترین ویژگی‌های دیوار یا سطحی است که قصد نصب آینه پازلی بر روی آن را دارید.

نکات مهم خرید آینه پازلی

نوع و مدل کالاهای دکوراتیو، تاثیر بسزایی بر خلق زیبایی و ایجاد حس‌ و‌ حال‌های خوب در فضا دارد. برای اینکه بتوانید با گرفتن تصمیم درست، در شیک‌تر شدن محیط، تاثیرات قابل توجهی بگذارید در ادامه با ما همراه باشید.

  • متناسب با سلیقه و انتظارات و حجم خالی دیوار، اندازه و قطعات آینه پازلی را انتخاب کنید.
  • قیمت آینه‌ها متفاوت بوده و باتوجه به عواملی نظیر طرح، رنگ، تعداد قطعات، نوع برش و میزان جزئیات، تعیین می‌شود.
  • به منظور افزایش زیبایی و استحکام آینه می‌توانید از قاب‌ و نگهدارنده‌های چوبی، شیشه‌ای، پلاستیکی یا فلزی استفاده کنید.
  • آینه‌هایی که ریزه‌کاری و تکه‌های بیشتری داشته باشند، به دلیل افزایش زیبایی بصری و صرف زمان طولانی مدت برای تولید و طراحی، قاعدتا قیمت بالاتری هم دارند.
  • آینه پازلی از جنس پلکسی گلاس، درخشندگی بسیار بالایی دارد اما ظرافت و شکنندگی زیاد، از معایب آن محسوب می شود.

نحوه تمیز کردن آینه پازلی

پس از نصب آینه در محل، باید برای حفظ و نگهداری آن‌ ها نهایت تلاش را به کار برد و در مدت زمان معین، تمیزشان کرد.

به منظور جلوگیری از ایجاد لکه، برای تمیز کردن آینه دکوراتیو، همیشه از روزنامه و شیشه پاک کن استفاده کنید.

چون آب به تنهایی نمی‌تواند لکه‌های حجیم و دارای چربی را بزداید، بهتر است از ترکیب ایده‌آل آب، سرکه و الکل کمک گرفته و آن‌ها را در یک آب‌پاش بریزید. 

 برای جلوگیری از سرازیر شدن محلول به سمت درزهای آینه، آن را از فاصله مناسب به محل موردنظر اسپری کرده و به سرعت با رزونامه تمیز کنید. 

دقت داشته باشید اگر برای تمیز کردن آینه از محلول آماده استفاده می کنید، حتما مخصوص پاک کردن شیشه باشد. در غیر این صورت، به تدریج کیفیت آینه از بین رفته و سطح آن کدر می‌شود.

سوالات متداول

آیا امکان جدا کردن آینه پازلی بعد از نصب وجود دارد؟

بله. شما با استفاده از سیم یا برش زدن کاغذدیواری پشت آینه و به کمک نصاب می‌توانید بدون هیچگونه آسیبی، اقدام به جداسازی آینه پازلی از محل مورد نظر نمایید.

گارانتی تحویل چگونه است؟

بعد از سفارش، محصول برای شما ارسال می‌شود و می‌توانید درب منزل، هزینه را پرداخت نمایید. 

 در صورت شکستگی یا مشکل دار بودن قطعات، امکان مرجوعیت وجود دارد.

برای سفارش آینه پازلی خاص با چه شماره ای تماس بگیرم؟

متخصصان تیم شیشه مدرن با بهره‌گیری از انواع تجهیزات پیشرفته، انواع و اقسام مدل های آینه مدنظر شما را (شامل طرح های اروپایی و…) با بهترین کیفیت و مرغوب ترین مواد، در کوتاه‌ترین زمان ممکن، طراحی و تولید می کنند. 

جهت ثبت سفارش و نصب محصول مورد نظر خود و یا ارتباط با کارشناسان گروه تولیدی و صنعتی شیشه مدرن ایران، با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

 
امتیاز دهید

پرسش و پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*